اعلام جذب و پذیریش پلیس افتخاری دراستان قم

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از جذب و پذیرش پلیس افتخاری در استان، خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” احمد صادقی” اظهار داشت: معاونت نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان قم در راستای انجام فعالیت ها و ماموریت های مرتبط، طرح جذب اعضای پلیس افتخاری […]

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از جذب و پذیرش پلیس افتخاری در استان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” احمد صادقی” اظهار داشت: معاونت نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان قم در راستای انجام فعالیت ها و ماموریت های مرتبط، طرح جذب اعضای پلیس افتخاری از تاریخ ۱۵/۲/۹۷ لغایت ۱۵/۴/۹۷ اجرا و از میان افراد واجد شرایط اقدام به پذیرش پلیس افتخاری می کند.

وی افزود: مدارک مورد نیاز شامل، چهار قطعه عکس ۴*۳ با پس زمینه سفید، یک سری کپی از تمام صفحات شناسنامه ، یک سری کپی از کارت ملی، یک سری کپی از آخرین مدرک تحصیلی،یک سری کپی کارت پایان خدمت یا گواهی اشتغال به تحصیل و اصل معرفی نامه بسیج فعال یا حکم کارگزینی استخدام سازمان های دولتی می باشند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان در پایان از شهروندان درخواست کرد: برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر به دایره “پلیس افتخاری معاونت نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان قم” یا رابطین پلیس افتخاری در کلانتری یا پاسگاه ها ، پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات این فرماندهی، مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۵۲۱۸۲۳۹۰ تماس حاصل کنند.

////////////////

برگزاری همایش ملی سرمایه اجتماعی و امنیت در قم

 

فرمانده انتظامی استان از برگزاری” همایش ملی سرمایه اجتماعی و امنیت” با هدف ارتقاء دانش سرمایه اجتماعی و ترویج فرهنگ علمی در برخورد با موضوع امنیت در استان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، دبیر اجرای همایش ملی سرمایه اجتماعی و امنیت در استان، اظهار داشت: این همایش در سه محور با حضور پژوهشگران و اندیشمندان حوزه سرمایه اجتماعی و امنیت برگزار می شود.

 

سردار مجتبایی ادامه داد: بسترسازی جهت آشنایی و تحقیق در زمینه ی سرمایه اجتماعی و امنیت و کمک به سیاست گذاری صحیح و مطلوب در این حوزه از دیگر اهداف همایش مذکور می باشد.

 

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: تاکنون ۲۰۰ مقاله علمی به دبیرخانه همایش واصل شده است و توسط کمیته داوران ارزیابی نهایی صورت پذیرفته است.

 

شایان ذکر است، این همایش در روز سه شنبه مورخه ۲۵/۲/۹۷ با سخنرانی دانشمندان و اساتید حوزه سرمایه اجتماعی و امنیت در پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار می شود.