اعتراف سارق داخل خودرو به ۲۳ فقره سرقت در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو در قم خبر داد و گفت: متهم طی تحقیقات پلیس به ۲۳ فقره سرقت اعتراف کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت: در پی وقوع  چندین فقره سرقت داخل خودرو […]

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو در قم خبر داد و گفت: متهم طی تحقیقات پلیس به ۲۳ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت: در پی وقوع  چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲ شهید” ایمانی” و اطراف حرم مطهر (س) بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی متهم شناسایی، طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ جعفریان اضافه کرد: نامبرده در تحقیقات پلیس به ۲۳ فقره سرقت داخل خودرو اعم از لپ تاپ، ضبط خودرو، فلش، عینک، وجه نقد، کیف و کوله مسافرتی، پاور بانک و گوشی تلفن همراه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم بیان کرد: متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

سرهنگ جعفریان سپس از همشهریان خواست، هشدارها و آموزش های پلیس را که در راستای پیشگیری از وقوع جرایم است مدنظر قرار دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که در افزایش سرقت اثرگذار است، بی تفاوتی مالکان خودرو نسبت به قفل کردن درب خودرو و یا جا گذاشتن اشیاء قیمتی در داخل خودرو است بنابراین چنانچه به توصیه ها توجه شود، شاهد سرقت در استان نخواهیم بود.