اعتراف سارق به ۴۰ فقره سرقت قطعات و داخل خودرو در قم

جانشين فرماندهي انتظامي استان از دستگيري يک سارق قطعات و داخل خودرو و اعتراف وي به ۴۰ فقره سرقت در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ”صياد درويشي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پي شکايت فردي مبني بر سرقت باطري، ضبط و وجه نقد از […]

جانشين فرماندهي انتظامي استان از دستگيري يک سارق قطعات و داخل خودرو و اعتراف وي به ۴۰ فقره سرقت در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ”صياد درويشي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پي شکايت فردي مبني بر سرقت باطري، ضبط و وجه نقد از خودرو وي، موضوع در دستور کار مأموران پليس آگاهي استان قم قرار گرفت.

وي گفت: تحقيقات پليس ادامه داشت تا اين که سارق براي فرار از قانون با حضور به درب منزل مالباخته و استرداد برخي اموال مسروقه خواهان صرف نظر وي از شکايت مي شود.

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم افزود: پس از اطلاع مأموران آگاهي استان متهم شناسايي و نامبرده با هماهنگي مقام قضائي استان دستگير شد.

سرهنگ درويشي با بيان اين که متهم در تحقيقات به ۴۰ فقره سرقت قطعات و داخل خودرو اعتراف و تاکنون ۱۷ نفر از مالباختگان شناسايي شده اند، گفت: نامبرده به همراه پرونده متشکله براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم از رانندگان خواست، از گذاشتن گوشي تلفن همراه، كيف پول و … در داخل خودرو كه موجب تحريک سارقان مي شود و همچنين پارک اتومبيل در نقاط خلوت و تاريک خودداري کنند.