اشتیاق مسئولان حرم حضرت معصومه(س) دربرگزاری جشنواره رضوی

مدیریت معارف و قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در نشستی مشترک با شماری از کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم گفت: مسئولین حرم مطهر کریمه اهل بیت علیها السلام در برگزاری جشنواره رضوی اشتیاق فراوان دارند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه […]

مدیریت معارف و قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در نشستی مشترک با شماری از کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم گفت: مسئولین حرم مطهر کریمه اهل بیت علیها السلام در برگزاری جشنواره رضوی اشتیاق فراوان دارند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم؛ با هدف همکاری و مشارکت دو جانبه در برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، نشستی مشترک با حجت الاسلام  سیداحمد مشرف، مدیریت معارف و مرکز قرآن و عترت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، فاطمه حسینی مسئول فرهنگی حرم مطهر، رقیه حیدری، مسئول فرهنگی ادره کل و مریم افشاری، مسئول روابط عمومی ادره کل کتابخانه ها به همراه دیگر مربیان متخصص در حوزه کودک و نوجوان در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) تشکیل شد.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین مشرف ضمن تشکر از فعالیت های کتابداران و کارکنان اداره کل در حوزه کتابخوانی بیان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، شما مشاورانی امین در بین مردم هستید که با تلاش و پشتکار خود در جامعه، آن را به خوبی ثابت کرده اید و نمونه بارز آن فعالیت در حوزه کتابخوانی رضوی می باشد.

وی سپس اضافه کرد: نهاد کتابخانه ها و زیر مجموعه آن در استان ها، با برگزاری این مسابقه، به عنوان خادمین فرهنگی اهل بیت عصمت و طهارت به شمار می روند و مایه خرسندی است که در دهه کرامت، خادمین آستان مقدس حضرت معصومه نیز در برگزاری بهتر جشنواره رضوی به تشویق کودکان و نوجوانان و خانواده ها به شرکت در این امر مهم بپردازند.

مدیریت معارف و مرکز قرآن و عترت اظهار داشت: افتخار زنده نگهداشتن یاد اهل بیت پیامبر علیهم السلام به ویژه عالم آل محمد و کریمه اهل بیت و ترویج سیره این بزرگواران با عنوان «جشنواره رضوی» مدال افتخاری است که نصیب کتابداران و شما کارکنان فرهنگی اداره کل کتابخانه ها شده است.

وی در پایان گفت: آستان مقدس نیز، آمادگی خود را در این زمینه با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود و همچنین حضور فعال مربیان حرفه ای و متخصص در بخش کودک ونوجوان اعلام می کند.