استقرار صنايع روستايي و شهري در شهرك هاي صنعتي قم اولويت دارد

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم از استقبال اين شركت از حضور صنايع روستايي و شهري مناطق مختلف استان در شهرك هاي صنعتي خبرداد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي شركت شهرك هاي صنعتي استان قم؛ شعاعي در ديدار با شهردار و اعضاء شوراي شهر اسلامي قنوات اظهارداشت: مناطق مختلف […]

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم از استقبال اين شركت از حضور صنايع روستايي و شهري مناطق مختلف استان در شهرك هاي صنعتي خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي شركت شهرك هاي صنعتي استان قم؛ شعاعي در ديدار با شهردار و اعضاء شوراي شهر اسلامي قنوات اظهارداشت: مناطق مختلف روستايي و شهري استان داراي ظرفيت ها و پتانسيل هايي است كه اگر در كنار زيرساخت هاي شهرك هاي صنعتي قرار گيرند فرصت هاي زيادي در اشتغالزايي پايدار و رونق توليد ايجاد مي شود.

وي افزود: شهر و روستاهاي قنوات نيز در بخش هاي مختلف كشاورزي، دامداري و صنايع وابسته داراي پتانسيل فراواني است كه بايستي براي رونق و توسعه آن ها كاركارشناسي و برنامه ريزي مناسب صورت گيرد، هدف ما هم تلاش براي زمينه سازي و بستر سازي تحقق اقتصاد مقاومتي است.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم اضافه كرد: براي رونق توليد و صنعتي مناطق روستايي بخصوص قنوات طرح ها و پيشنهاداتي عنوان شده است كه در كارگروه هاي مربوطه در حال بررسي است تا با به نتيجه رسيدن آنها در دستور كار اين شركت و ساير مسئولان قرار گيرد ولي براي پيشبرد و به هدف رسيدن لازم است تمام مسئولان اجرايي منطقه اي و استاني اين شركت را ياري دهند.

در ابتداي اين ديدار شهردار و اعضاء شوراي اسلامي شهر قنوات طي سخناني با اشاره به ظرفيت هاي اين شهر در بخش هاي كشاورزي، دامداري و صنايع تبديلي مربوطه خواستار فراهم شدن زمينه ايجاد ناحيه صنعتي جديد و يا تسهيل استفاده از ظرفيت شهرك صنعتي موجود شدند.