اسامی شهدای نُجَباء بر اوراق مصحف شریف جاودانه شد

برای پاسداشت مظلومیت شهدای مدافع حرم، از قرآنی نفیس رونمایی شد که در هر صفحه آن نام یکی از شهدا از جمله رزمندگان شهید مقاومت اسلامی نُجَباء به چشم می‌خورد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،آئین رونمایی از یک نسخه مصحف نفیس جهت اهدا به آستان مقدس امامین کاظمین(ع) با حضور نمایندگان مقاومت اسلامی […]

برای پاسداشت مظلومیت شهدای مدافع حرم، از قرآنی نفیس رونمایی شد که در هر صفحه آن نام یکی از شهدا از جمله رزمندگان شهید مقاومت اسلامی نُجَباء به چشم می‌خورد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،آئین رونمایی از یک نسخه مصحف نفیس جهت اهدا به آستان مقدس امامین کاظمین(ع) با حضور نمایندگان مقاومت اسلامی نُجَباء در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد.
به‌گفته مسئولان برگزاری مراسم، این قرآن حاصل زحمات سی استاد خطاط می‌باشد که به شیوه نسخ کتابت شده و تحریر آن حدود ۹ ماه به طول انجامیده است.
برای پاسداشت مظلومیت شهدای مدافع حرم، هر صفحه از این قرآن ۷۷۸ صفحه‌ای به اسم یکی از شهدای مدافع حرم با ملیت‌های متفاوت افغانستانی، لبنانی، پاکستانی و عراقی نام‌گذاری شده است که در این میان، اسامی شهدایی از بسیج مردمی عراق و رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء به چشم می‌خورد.
در پایان مراسم نیز با حضور رئیس بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه، رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، نماینده عتبه مقدسه کاظمین(ع) و نماینده سپاه پاسداران، تمبر اختصاصی این مصحف شریف امضا شد.