از بین رفتن‌ باغات، شرایط آب‌ و هوایی قم را نامساعد کرده است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه بسیاری از باغات شهر قم از بین رفته و درنتیجه امروز شهر قم گرفتار یک اقلیم خشک‌شده و تغییرات آب‌وهوایی نامناسبی در این منطقه به وجود آمده است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، احمد امیرآبادی فراهانی در مصاحبه با خبرنگار شهرنیوز با تأکید بر اهمیت […]

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه بسیاری از باغات شهر قم از بین رفته و درنتیجه امروز شهر قم گرفتار یک اقلیم خشک‌شده و تغییرات آب‌وهوایی نامناسبی در این منطقه به وجود آمده است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، احمد امیرآبادی فراهانی در مصاحبه با خبرنگار شهرنیوز با تأکید بر اهمیت درختکاری و حفظ محیط‌ زیست اظهار داشت: اهمیت بالای حفاظت از محیط‌ زیست و توجه ویژه به فضای سبز بر هیچ‌کس پوشیده نیست.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه بسیاری از باغات شهر قم از بین رفته و درنتیجه امروز شهر قم گرفتار یک اقلیم خشک‌شده و تغییرات آب‌وهوایی نامناسبی در این منطقه به وجود آمده است.
وی با اشاره به نقش مؤثر فضای سبز در بهبود شرایط آب و هوایی قم ابراز کرد: با توجه به شرایط آب‌وهوایی که امروز در قم ایجادشده باید نسبت به درختکاری و ایجاد فضای سبز اهتمام بیشتری داشته باشیم.
امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه مردم با درختکاری مسئولان و دستگاه‌های حافظ محیط‌زیست را یاری دهند تشریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر از سمت غرب قم باد می‌وزد و گردوغبار از این سمت به شهر روانه می‌شود باید در این منطقه به درختکاری توجه بیشتری داشته باشیم.