ارتش ۱۰۰ هزار نفری همیاران پلیس قم به یاری پلیس می آید

فرمانده انتظامی استان با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز، از آماده باش ارتش ۱۰۰ هزار نفری همیاران پلیس در قم خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در همایش همیاران پلیس و پلیس یاران نوجوان که در آموزشگاه هدایت قم برگزار شد، با اشاره […]

فرمانده انتظامی استان با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز، از آماده باش ارتش ۱۰۰ هزار نفری همیاران پلیس در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در همایش همیاران پلیس و پلیس یاران نوجوان که در آموزشگاه هدایت قم برگزار شد، با اشاره به وجود نسل پویای جامعه، آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی را آینده ای روشن دانست و ضمن تاکید بر مرور خاطرات شهید فهمیده و دیگر شهدای دفاع مقدس، اظهارداشت: شهید فهیمده با شهادتش انقلاب عظیمی در دل های نسل جوان آفرید.

فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: در برهه ای از زمان، کشور نیاز به دفاع مقدس داشت اما امروز حضور در صحنه های مختلف انقلاب، دفاع محسوب می شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و آموزش و پرورش به بازخوانی جنگ تحمیلی و عرصه دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد: معلمانی که در دفاع مقدس در کنار رزمندگان قرار می گرفتند همواره نشر علم می کردند و برای رزمنده ها روحیه بخش بودند.

فرمانده انتظامی استان قم نسل جوان کشور را آینده ساز جامعه، گره گشا و مرتفع کننده مشکلات نظام دانست و گفت: بایستی دست تک تک اساتید نقش آفرین در تربیت دانش آموزان را فشرد که به ترویج اندوخته های علمی اهتمام ویژه دارند.

وی با بیان این که در دفاع مقدس از نوجوان ۱۳ ساله تا پیرمرد ۷۰ ساله حضور داشتند، تصریح کرد: این دفاع موجب آبروی کشور و قدرتی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخشید که باعث صدور فرهنگ دفاع به بسیاری از کشورهای استقلال طلب جهان شد.

سردار آقاخانی با بیان این که دفاع مقدس را مردم اداره کرده و بیشترین شهداء نیز از اقشار مختلف مردم بود، گفت: اکنون دفاع مقدس الگوی مبارزه و استقامت شده و امروز پلیس نیز با بهره گیری از این مهم بایستی در ماموریت های خود به پتانسیل های مردمی توجه ویژه ای داشته باشد.

وی با اشاره به این که یکی از ماموریت های مهم پلیس ترافیک، روان سازی عبور و مرور و پیشگیری از تصادفات است، تاکید کرد: بهترین عامل در کاهش تصادفات، بهره گیری از ظرفیت نسل جوان و نوجوان جامعه است.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: استان قم حدود  ۲۵۰ هزار دانش آموز دارد که حدود نیمی از آن یعنی بیش از ۱۰۰ هزار نفر همیار پلیس شده و مورد آموزش قرار گرفتند ضمن این که این رقم در کل کشور به بیش از ۱۰ میلیون دانش آموز می رسد.

سردار آقاخانی با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز، از آماده باش ارتش ۱۰۰ هزار نفری همیاران پلیس در قم خبر داد و گفت: این همیاران قرار است با تذکر دادن به والدین خود در حین رانندگی به کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی کمک کرده و امیدوارم ذخیره عظیمی برای پلیس باشند، ضمن این که از پایه گذاران این طرح موفق قدردانی می کنم.