ارائه شبانه‌روزی خدمات شرکت آب و فاضلاب به مردم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بر لزوم تلاش برای ایجاد رضایتمندی آحاد مردم از خدمات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، دکتر علی جان صادق پور در مراسم تودیع و معارفه بیش از ۱۰۰ نفر […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بر لزوم تلاش برای ایجاد رضایتمندی آحاد مردم از خدمات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، دکتر علی جان صادق پور در مراسم تودیع و معارفه بیش از ۱۰۰ نفر از معاونین، مدیران، کارشناسان مسئول شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان که با حضور معاون اداره کل اطلاعات برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: خدماتی که شرکت آب و فاضلاب انجام می‌دهد شامل همه آحاد جامعه هدف در شهر و روستا می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمات آب و فاضلاب به صورت ۲۴ ساعته در تمام خانه‌ها، مراکز اقامتی، صنعتی، فرهنگی و آموزشی ارائه می‌شود، یادآور شد: در حال حاضر تقریباً ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی استان آبرسانی می‌شود و حدود ۴۰ درصد جمعیت شهر نیز تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه کیفیت خدمات آب و فاضلاب می‌تواند در تمام حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی تأثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: در همین راستا نقش این شرکت از زوایای مختلف دارای اهمیت و قابل توجه است و همین امر مسئولیت کارکنان را نسبت به سایر دستگاه‌ها سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب اثر پروانه‌ای دارد گفت: فعالیت‌هایی که انجام می‌شود صرفاً تأمین آب یک خانوار نیست بلکه گاهی اجرای یک پروژه کوچک می‌تواند اثرات ملی و بین‌المللی داشته اشد.

دکتر صادق پور بر ضرورت توجه به اهمیت نقش آب در سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها تأکید و تصریح کرد: همه ما در تمام دستگاه‌ها و شرکت‌های خدمات رسان در نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار وظایف شخصی، یک مسئولیت اجتماعی هم به عهده داریم که آن هم تلاش برای ایجاد رضایتمندی مردم از خدمات است.

وی به اقدامات شرکت آب و فاضلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار داشت: در همین راستا برای نخستین بار از ساخت اسکروپمپ ساخت داخل حمایت کردیم که امیدواریم به عنوان یک رویکرد در تمام کشور تأثیرگذار باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم اقتصاد مقاومتی، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، حمایت از تولید داخل، بهسازی آموزش نیروی انسانی، تعامل و همکاری با ذی‌النفعان و تمام دستگاه‌های حاکمیتی و غیر حاکمیتی، رضایتمندی ارباب‌رجوع، کاهش هزینه‌ها، ایجاد فضای صمیمی و جذاب در محیط کار و… را از جمله سیاست‌های شرکت یکپارچه آب و فاضلاب برشمرد.

وی با بیان اینکه اعتقاد ما به خودباوری است، اقتصاد مقاومتی را تنها راهکار برای قوی‌تر شدن کشور و برون‌رفت از مشکلات دانست و افزود: ما معتقدیم با خودباوری و تکیه بر اقتصاد مقاومتی و بهره‌گیری از امکانات موجود، می‌توان با بهترین کیفیت کشور را اداره کنیم.

دکتر صادق پور در ادامه افزایش تعاملات و هم‌افزایی را از جمله مزایای یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی برشمرد و خاطرنشان کرد: از اواخر سال گذشته که طرح یکپارچه‌سازی آغاز شد کوچک‌ترین وقفه و ناهماهنگی در فعالیت‌های دو شرکت آبفای شهری و روستایی ایجاد نشد و پروژه‌ها با قدرت و قوت به کار خود ادامه داد.

معاون اداره کل اطلاعات استان نیز در این مراسم با اشاره به یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی و مسئولیت‌هایی جدید کارکنان این شرکت اظهار داشت: هر کس در هر جایگاهی که مشغول به فعالیت است باید وظایف خود را به خوبی بشناسد و بهترین عملکرد را داشته باشد که این مهم حال خوب جامعه را به دنبال دارد.

وی دقت در سیاست‌گذاری و هدف‌گذاری را وظیفه مدیران دستگاه‌ها دانست و یادآور شد: باید تمام کارکنان برای ایجاد همدلی، بالا بردن بهره‌وری سازمان و افزایش رضایتمندی ذی‌النفعان تلاش خود را به کار ببندند.