اخذ سند تفكيكي ۵۲ هكتار از زمين هاي شهركهاي صنعتي قم

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم، از اخذ ۱۲۵ سند تك برگي و تفكيكي واحدهاي توليدي مستقر در شهرك ها و نواحي صنعتي استان خبر داد. به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم، امیر طیبی نژاد با اعلام اين خبراظهارداشت: شركت شهركهاي قم در سال ۹۶ پس […]

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم، از اخذ ۱۲۵ سند تك برگي و تفكيكي واحدهاي توليدي مستقر در شهرك ها و نواحي صنعتي استان خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم، امیر طیبی نژاد با اعلام اين خبراظهارداشت: شركت شهركهاي قم در سال ۹۶ پس از دريافت اسناد تفكيكي ناحيه صنعتي دستجرد و قسمتي از بخشي از فاز اول شهرك صنعتي شكوهيه توانست اسناد ثبتي تك برگي واحدهاي توليدي مستقر در اين اراضي را نيز دريافت كند.

وي با بيان اينكه از ابتداي سال جديد تا كنون۱۲۵ فقره سند تك برگي دريافت شده است، افزود: از اين مقدار، تعداد ۱۱۰ فقره سند تك برگي جديد در شهرك صنعتي شكوهيه كه ۲۹ فقره آن شامل اصلاح و۱۰ مورد تجميع بوده است و ۱۵ فقره نيز به ناحيه صنعتي دستجرد اختصاص داشته است.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم يادآور شد: بر اساس اسناد دريافتي در سال جاري بيش از ۵۲ هكتار از اراضي شهرك صنعتي شكوهيه و ناحيه صنعتي دستجرد استان داراي سند شده است كه بر اين اساس واحدهاي مستقر در اراضي مذكور با اطلاع رساني صورت گرفته و با احراز شرايطي از قبيل اخذ پايان كار و پروانه بهره برداري طرف قرارداد و در صورت فراهم بودن موجبات قانوني انتقال قطعي، نسبت به دريافت سند تك برگي زمين تخصيصي اقدام مي نمايد.

طيبي نژاد ارائه سند تك برگي به واحدهاي توليدي مستقر در شهرك هاي صنعتي را از برنامه هاي اصلي اين شركت ارزيابي كرد و گفت: اين شركت با تمام ظرفيت هاي خود بدنبال رفع موانع دريافت سند هاي تفكيكي و تك برگي شهرك ها و نواحي صنعتي است تا با واگذاري آن به خود واحدهاي توليدي نسبت به تامين بخشي از نيازهاي فعالان اقتصاديه نياز اين اسناد است را برطرف نمايد.

وي گفت: با تلاشهاي صورت گرفته بدنبال آن هستيم تا با ايجاد و آماده سازي تمام زيرساخت ها و مقدمات لازم، بلافاصله بعد از  استقرار و به بهره برداري رسيدن  واحد توليدي در شهركها و نواحي صنعتي قم وطي تشريفات قانوني سند تك برگي را در اختيار توليد كنندگان قرار دهيم.