اجرای ۱۲ کیلومتر شبکه فاضلاب در پردیسان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از تلاش برای رفع مشکلات فاضلاب مسکن مهر پردیسان خبر داد و گفت: تا کنون به منظور رفع این مشکل بیش از ۱۲ کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شده است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، دکتر علی […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از تلاش برای رفع مشکلات فاضلاب مسکن مهر پردیسان خبر داد و گفت: تا کنون به منظور رفع این مشکل بیش از ۱۲ کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، دکتر علی جان صادق‌پور با اشاره به اقدامات گسترده شرکت آب و فاضلاب برای رفع مشکلات فاضلاب ساکنین مسکن مهر پردیسان در مدت کوتاه اظهار داشت: یکی از اقدامات انجام شده احداث تصفیه‌خانه فاضلاب محلی پردیسان با هدف جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب ۵۰۰ واحد مسکونی معادل ۲ هزار نفر است که همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین با اشاره به انعقاد قرارداد به منظور اجرای شبکه فاضلاب مسکن مهر پردیسان، خاطر نشان کرد: ۷ قرارداد با ارزش بیش از ۲۲ میلیارد ریال به منظور ایجاد حدود ۳۰ کیلومتر شبکه در این منطقه منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه عملیات اجرایی لوله‌گذاری از ابتدای تیرماه آغاز و بیش از ۴۰ درصد پیشرفت داشته است، عنوان کرد: تاکنون حدود ۱۲ کیلومتر از پروژه به انجام رسیده است و امیدواریم در صورت رفع مشکلات این پروژه‌ها تا پایان سال به اتمام برسد.

وی به برخی از چالش‌های پیش روی این پروژه اشاره و خاطرنشان کرد: معارضین کشاورزی در مسیر خط اصلی کنار کانال انتقال سیلاب، کاهش اعتبارات و افزایش قیمت خرید مصالح و هزینه‌های اجرا را از جمله این چالش‌ها ذکر کرد.

دکتر علی جان صادق پور با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات فاضلاب مسکن مهر پردیسان به کار خواهیم بست یادآور شد: اقدامات در حال انجام برای رفع مشکل در کوتاه مدت است و برای رفع کامل این معضل، اعتبارات قابل توجهی نیاز است که امیدواریم با حمایت های مسئولان ملی و استانی این امر محقق شود.