اجرای طرح رعد با دستگیری ۱۷ سارق و ۲۶ خرده فروش مواد مخدر در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از اجرای طرح رعد با دستگیری ۱۷ سارق و ۲۶ خرده فروش مواد مخدر در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: طرح رعد ۴ ، در حوزه کلانتری فاطمی با همکاری و پشتیبانی پلیس های […]

فرمانده انتظامی شهرستان قم از اجرای طرح رعد با دستگیری ۱۷ سارق و ۲۶ خرده فروش مواد مخدر در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: طرح رعد ۴ ، در حوزه کلانتری فاطمی با همکاری و پشتیبانی پلیس های استان به مرحله اجرا درآمد که بحمدالله نتایج خوبی داشته است.

وی به کشف بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر و پلمب ۱۱ باب قهوه خانه، مغازه های دخانی و عطاری که فعالیت های مجرمانه داشتند، اشاره کرد.

سرهنگ جعفریان از کشف ۲۰ قبضه سلاح سرد و ۲ قبضه سلاح شکاری در طرح مذکور خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: با تلاش مأموران ۲۶ نفر خرده فروش که در سطح محلات و مراکز آموزشی فعالیت داشتند، همچنین ۲۰ نفر معتاد متجاهر، ۱۷ نفر سارق قطعات و محتویات خودرو، باطری، سیم و کابل و منازل نیمه کاره دستگیر شدند.

وی افزود: بیش از ۱۲ دستگاه موتورسیکلت و خودرو مسروقه از سارقان کشف شده است.

سرهنگ جعفریان با اشاره به رضایتمندی مردم در نتیجه اجرای این طرح، هدف اصلی اجرای آن را برخورد با مخلان نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت برشمرد.

///////////////////////////

نیروی انتظامی در خاکریز اول مقابله با فتنه هاست

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه پلیس با تجمعاتی که ارزش های نظام اسلامی را زیر سوال ببرد با هوشیاری کامل برخورد خواهد کرد، گفت: نیروی انتظامی در خاکریز اول مقابله با فتنه هاست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه نیروی انتظامی در خاکریز اول مقابله با فتنه هاست، تصریح کرد: پلیس سهم اصلی در مقابله با فتنه ها را داشته که باید از تعامل با دیگر دستگاه ها بی بهره نماند.

سردار آقاخانی با اشاره به اینکه پلیس با تجمعاتی که ارزش های نظام اسلامی را زیر سوال ببرد، با هوشیاری کامل برخورد خواهد کرد، بر داشتن بصیرت و هوشیاری لازم در این رابطه تاکید کرد و گفت: چراغ راه نیروهای مسلح فرمایشات فرمانده معظم کل قواست.

وی بحران های منطقه خاورمیانه را ناشی از فتنه، نفوذ و تلاش دشمن در ایجاد بی ثباتی کشورهای مسلمان دانست و گفت: نیروهای ولایت مدار نظام اسلامی همواره در دفاع از ارزش های نظام اسلامی، ولایت و آب و خاک سرزمینی آمادگی کامل خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان قم در بخش دیگر سخنان خود به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و ضمن تاکید بر اهتمام پلیس در تامین امنیت انتخابات، بصیرت افزایی را از ضروریات انتخاب نماینده شایسته دانست که بایستی بر اساس شاخص های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باشد.

سردار آقاخانی با بیان اینکه امنیت انتخابات و آرامش مردم در اولویت قرار دارد، پلیس امنیت عمومی استان قم را مکلف کرد تا ضمن تعامل با شورای نگهبان، در بررسی سوابق و استعلامات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی نهایت دقت و سرعت عمل داشته باشد.