اجراي طرح ساماندهي صنوف آرايشگاه ها زنانه در قم

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان قم با اشاره به طرح تشديد بازديد و نظارت بر آرايشگاه ها از پلمب ۷ مورد از اين واحدها در سطح شهرستان قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “پيام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در راستاي ارتقاء […]

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان قم با اشاره به طرح تشديد بازديد و نظارت بر آرايشگاه ها از پلمب ۷ مورد از اين واحدها در سطح شهرستان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “پيام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي، طرح ضربتي كنترل و نظارت بر آرايشگاه ها در شهر قم توسط ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي استان به مدت يك هفته به اجرا گذاشته شد.

وي اظهار داشت: در همين راستا ماموران نظارت بر اماکن عمومي اين پليس، از ۵۲ واحد صنفي بازديد به عمل آوردند كه در نهايت ۷ واحد صنفي به دليل عدم رعايت موارد قانوني و تخلفات صورت گرفته پلمب شدند.

وي از صدور اخطار پلمب براي ۱۸ آرايشگاه ديگر خبر داد و گفت: در اين زمينه از متصديان اين واحدها تعهد گرفته شده است كه در صورت عدم رعايت تذكرات با برخورد قانوني مواجه خواهند شد.

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم با اعلام تداوم و تشديد اين گونه برنامه ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس، گفت: پليس با دقت بر عملكرد واحدهاي صنفي نظارت دارد و از فعاليت واحدهايي كه خارج از چارچوب قانون، شئونات و هنجارهاي جامعه عمل مي كنند جلوگيري خواهد كرد.

سرهنگ کاویانی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.