اجازه اجرای نماهای ساختمانی ناهمگون در شهر داده نشود

شهردار قم گفت: بارها تاكيد داشته ايم كه كميسيون سيما و منظر شهري به طور جدي بايد وارد شده و اجازه پايان كار به نماهاي ناهمگون با شرايط قم در اين شهر داده نشود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، دکتر سیدمرتضی سقائیان نژاد در نشست صمیمی معتمدین شهر مقدس قم و مدیریت شهری و […]

شهردار قم گفت: بارها تاكيد داشته ايم كه كميسيون سيما و منظر شهري به طور جدي بايد وارد شده و اجازه پايان كار به نماهاي ناهمگون با شرايط قم در اين شهر داده نشود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، دکتر سیدمرتضی سقائیان نژاد در نشست صمیمی معتمدین شهر مقدس قم و مدیریت شهری و آیین تکریم و معارفه معاون فنی و عمرانی شهردار و مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری که در سالن همایش های رضوان شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به حواشی مختلفی که در دوره کاری تیم مدیریتی فعلی شهرداری قم ایجاد شد، اظهار کرد: بودجه شهرداری قم ۷۰۰ میلیارد تومان بود و امروز بودجه شهرداری به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان رسیده است و این در حالی است که مشکلات فراوان مالی در کشور وجود دارد.

شهردار قم با تاکید بر اینکه قم باید در تراز شان خود پیش برود، گفت: باید قم در حد و تراز جهان شهر شیعی ساخته شده و پیشرفت کند.

سقائیان نژاد با بیان اینکه ۲۵ ارگان مختلف بر شهر حکمرانی می کنند، خاطرنشان کرد: مدیریت یکپارچه شهری وجود ندارد و همین امر موجب می شود مسائلی در مدیریت به وجود آید.

وی با بیان اینکه سالانه ۳۰۰ هزار تن آسفالت در معابر شهر قم توزیع می شود، گفت: این در حالی است که در تهران در سال ۳۰۵ هزار تن آسفالت توزیع می شود و متاسفیم که همین آسفالت که سرمایه مردم و برای رفاه مردم است هر روز دستخوش تخریب از سوی دستگاه های مختلف می شود.

شهردار قم با تاکید بر اینکه حدود ۶۰ درصد بودجه شهرداری وابسته به فروش تراکم است، بیان کرد: چرا باید نماهای کذایی رومی در قم اجرا شود با وجود نمادهای غربی که در آن استفاده می شود اما دست ما بسته است.

سقائیان نژاد گفت: بارها تاکید داشته ایم که کمیسیون سیما و منظر شهری به طور جدی باید وارد شده و اجازه پایان کار به نماهای ناهمگون با شرایط قم در این شهر داده نشود.