آیین رونمایی و نقد کتاب «زندگی و زیارت امام رضا (ع)»

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم از پنجمین نشست کتاب آنلاین در قالب آئین رونمایی و نقد کتاب «زندگی و زیارت امام رضا(ع)» با همکاری انتشارات کتابک در دهه کرامت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های […]

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم از پنجمین نشست کتاب آنلاین در قالب آئین رونمایی و نقد کتاب «زندگی و زیارت امام رضا(ع)» با همکاری انتشارات کتابک در دهه کرامت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قم بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزاری این نشست در دهه کرامت با هدف معرفی و ترویج کتاب با محوریت زندگی امام رضا علیه السلام به ویژه در حوزه کودکان از طریق فضای مجازی بدون حضور مخاطبین کودک و نوجوان انجام می شود.

وی گفت: این برنامه فرصت مناسبی است تا کودک و نوجوان ما از ویژگی های اخلاقی امام رضا (ع) الگوبرداری کند.

سجاد عمرانی اظهار داشت: پنجمین نشست «کتاب آنلاین» در قالب رونمایی و نقد کتاب «زندگی و زیارت امام رضا(س)» روز دوشنبه ۹ تیرماه ساعت ۱۱ صبح به‌صورت زنده از صفحه اینستاگرام qompl1.ir اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان پخش می‌شود.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قم: تصریح کرد: این نشست با حضور حجت الاسلام سید محمد مهاجرانی، نویسنده کتاب «زندگی و زیارت امام رضا(ع» و محمود پور وهاب نویسنده کودک و نوجوان و منتقد اثر برگزار می شود.

وی در پایان گفت: کتاب «زندگی و زیارت امام رضا(ع)» مجموعه دو جلدی است که در قالب داستان های کوتاه برای کودکان و نوجوانان بیان شده است.