آيين افتتاح جمعيت هلال احمر بخش كهك برگزار شد

آيين افتتاح جمعيت هلال احمر بخش كهك با حضور استاندار قم برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در اين مراسم كه در بخشداري كهك برگزار شد طي سخناني با اشاره به ويژگي هاي جغرافيايي بخش كهك اظهار داشت: افتتاح اين مركز […]

آيين افتتاح جمعيت هلال احمر بخش كهك با حضور استاندار قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در اين مراسم كه در بخشداري كهك برگزار شد طي سخناني با اشاره به ويژگي هاي جغرافيايي بخش كهك اظهار داشت: افتتاح اين مركز نقش مهمي در امدادرساني به حادثه ديدگان خواهد داشت.

استاندار قم افزود: هلال احمر قم بايستي با برگزاري مانورهاي عملياتي آمادگي خود را براي كمك به حادثه ديدگان خصوصا در فصل سرما افزايش دهد.

صادقي در ادامه با اشاره به آب و هواي مطلوب بخش كهك، حضور مردم قم در بخش كهك جهت تفريح را مورد توجه قرار داد و با بيان اينكه بسياري از زيرساخت هاي اين بخش صرف مهمانان و مسافرين مي شود افزود: مسئولان در راستاي ارتقاء زيرساخت هاي اين بخش تلاش كنند.

استاندار قم همچنين حفظ منابع آب و استفاده ي بهينه از آن را مورد تاكيد قرار داد و گفت: شبكه ي آبرساني به همت مديران ملي و استاني و با سختي هاي بسيار به استان قم اجراء شده است و بايد در مصرف آن نهايت ملاحظه را داشته باشيم.