آمادگی کامل شهرداری قم برای رفع آبگرفتگی ‌های احتمالی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از آمادگی کامل برای رفع آبگرفتگی‌های احتمالی در سطح شهر خبر داد و گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری آماده دریافت گزارش شهروندان در خصوص آبگرفتگی‌های احتمالی در سطح شهر است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازشهرنیوز، مهدی کلانترزاده با اشاره به فعالیت سامانه جدید بارش نزولات […]

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از آمادگی کامل برای رفع آبگرفتگی‌های احتمالی در سطح شهر خبر داد و گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری آماده دریافت گزارش شهروندان در خصوص آبگرفتگی‌های احتمالی در سطح شهر است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازشهرنیوز، مهدی کلانترزاده با اشاره به فعالیت سامانه جدید بارش نزولات آسمانی از صبح امروز در شهر قم، اظهار داشت: با پیش‌بینی‌های انجام شده، از بامداد امروز تمامی نیروهای انسانی و تجهیزات و ماشین‌آلات شهرداری قم برای حوادث غیرمترقبه و رفع آبگرفتگی‌های احتمالی در آمادگی کامل هستند.

وی از آمادگی سامانه ۱۳۷ شهرداری برای دریافت گزارشات آبگرفتگی در سطح شهر خبر داد و گفت: از صبح امروز تا ساعت ۱۴ بیش از ۹۰ تماس در این زمینه از طریق سامانه ۱۳۷ ثبت‌شده است که عوامل خدمات شهری به‌منظور رفع آبگرفتگی اعزام شده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: بخش‌های مختلف شهرداری اعم از مجموعه ستاد، مناطق و سازمان‌های مرتبط به‌صورت میدانی در سطح شهر حاضر بوده و از نزدیک وضعیت آبگرفتگی‌ها را رصد کرده و اقدامات لازم را جهت رفع مشکلات انجام می‌دهند.

کلانترزاده با اشاره به آمادگی تیم‌های مدیریت بحران شهرداری و تجهیزات رفع آبگرفتگی، یادآور شد: بسیاری از آبگرفتگی‌ها به علت عوامل انسانی و مسدودیت مسیرها توسط زباله‌هاست که در این زمینه نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰۰ نفر از نیروی شهرداری قم به ویژه در حوزه خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی‌های شهر در آمادگی کامل هستند، تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف بخشی و فرابخشی در این زمینه با هماهنگی کامل و در کنار یکدیگر مشغول خدمات‌رسانی هستند تا این بارش نعمت الهی سبب نارضایتی مردم نشود.