آماده‌سازی فضایی در بوستان جوان برای راه‌اندازی چهارشنبه بازار

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از آماده سازی فضایی در بوستان جوان برای انتقال چهارشنبه بازار منطقه دو به آن خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، احمدرضا شفیعی با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه دو در حوزه پیشگیری و مقابله با تخلفات شهری، اظهار کرد: منطقه دو در این زمینه […]

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از آماده سازی فضایی در بوستان جوان برای انتقال چهارشنبه بازار منطقه دو به آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، احمدرضا شفیعی با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه دو در حوزه پیشگیری و مقابله با تخلفات شهری، اظهار کرد: منطقه دو در این زمینه بسیار خوب کار کرده و نظارت‌های مطلوب موجب شده از تخلفات شهری به میزان مطلوبی کاسته شود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم بیان کرد: تنها مشکلی که در حال حاضر در منطقه وجود دارد بحث چهارشنبه بازار است که در شورای تامین هم بارها در مورد آن بحث شده و در حوزه انتظامی نیز درخواست حذف یا جابجایی آن را داشته‌اند.

شفیعی با اشاره به آماده سازی فضایی در بوستان جوان برای انتقال چهارشنبه بازار منطقه دو به آن گفت: باید به سرعت جلسه‌ای با مقام قضایی برگزار شده و اقدامات اولیه برای جابجایی چهارشنبه بازار به این محل انجام شود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با بیان اینکه در بسیاری از بخش‌های شهر دیگر مشکل سد معبر وجود ندارد، گفت: با اقداماتی که انجام شده بسیاری از سد معبرهای شهر ساماندهی شده و نظم خوبی در سطح شهر برقرار شده است و سیاست اولیه ما بر این بود که مرکز شهر را از سد معبر پاکسازی کامل کنیم و به مرور مناطق دیگر را انتظام‌ بخشی داشته باشیم.