آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در قم

محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از۱۰ شهریورخبر داد و گفت: این طرح به مدت یک ماه ادامه دارد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی سازمان صمت قم . سیجانی با اشاره نزدیکی بازگشایی مدارس افزود: طرح نظارتی ویژه بازگشایی […]

محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از۱۰ شهریورخبر داد و گفت: این طرح به مدت یک ماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی سازمان صمت قم . سیجانی با اشاره نزدیکی بازگشایی مدارس افزود: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس به منظور تنظیم بازار از امروز ۱۰ شهریورماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

وی جلوگیری از افزایش قیمت ها ،کمبود غیر منطقی کالا و خدمات، برخورد قاطع با تخلفات احتمالی وکمک به مصرف کنندگان با توجه به افزایش تقاضا برای برخی اقلام در آستانه بازگشایی مدارس  را از اهداف اجرای این طرح ذکر کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در تشریح جزئیات اجرای این طرح اظهار داشت: با اجرای این طرح تیم های بازرسی،حوزه بازرسی ونظارت با همکاری بازرسی اتاق اصناف  بر واحدهای تولیدی، توزیعی پوشاک و البسه،کیف،کفش، لوازم التحریر و کالاهای پرمصرف مثل مواد پروتئینی، نظارت می کنند.

سیجانی ابراز داشت: در این طرح کالاهای اساسی مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر و … که در زمان بازگشایی مدارس بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند مورد نظارت بیشتری قرار می گیرند.

وی یادآور شد: همشهریان در صورت مشاهده موارد گرانفروشی و تخلف می توانند با سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس بگیرند تا بازرسان سازمان در کمترین زمان  به آن رسیدگی کنند.