- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

دستگیری ۵ تن از اراذل و اوباش و عاملان درگیری با سلاح سرد در قم

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری ۵ تن از اراذل و اوباش و عاملان درگیری با سلاح سرد در قم خبر داد و گفت: از متهمان ۳ قبضه سلاح سرد کشف شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “مراد حسین جعفریان” اظهارداشت: در پی وقوع ۲ فقره درگیری با سلاح سرد در یکی از مناطق حوزه استحفاظی کلانتری ۱۷ شهید بهشتی موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان قم خاطرنشان کرد: در ادامه پس از انجام اقدامات پلیسی، ۵ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در منطقه پردیسان شناسایی و با پاتک شبانه پلیس مواجه و دستگیر شدند.
سرهنگ جعفریان تاکید کرد: پلیس با قاطعیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت مردم را بر هم بزنند برخورد خواهد کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

دستگیری اراذل واوباش در کارواش

سرهنگ “مراد حسین جعفریان” اظهارداشت: در پی اعلام مرکز پيام مبني بر حضور افرادي با سلاح گرم در یک کارواش در منطقه حاشیه نشین شهر قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۷ قم قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: در ادامه با حضور مأموران، متهمان در حال مصرف مواد مخدر به محض مواجهه با پلیس اقدام به قدرت نمايي کرده و با سلاح سرد به سمت مأموران پلیس حمله ور شده اما با اقدام قاطع هر ۶ تن دستگیر و طی بازرسی از محل موصوف ۲ قبضه سلاح گرم کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: در نهایت افراد مذکور به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.
سرهنگ جعفریان تاکید کرد: پلیس قم قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد کرده و هرگز اجازه نخواهد داد، افرادی هنجارشکن و قانون گریز امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند.