- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

کشف ۲۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش بیش از ۴ میلیارد ريال در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: مأموران فرماندهی انتظامی قائم(عج) در اجرای طرح برخورد با مکان هایی که مبادرت به استفاده از دستگاه های بیت کوین می کنند، ۲ منزل را در این رابطه شناسایی و موضوع در دستور کار آن ها قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی استان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی های صورت گرفته از یکی از منازل ۱۶ دستگاه و از دیگری ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این دستگاه ها را بیش از ۴ میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: در نهایت یک نفر در این رابطه دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کشف پوشاک زنانه قاچاق در قم

معاون عملیات فرماندهی انتظامي استان از توقيف یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل پوشاک زنانه قاچاق در محور مواصلاتي این استان خبر داد

سرهنگ “فرزاد عسگری” اظهارداشت: در تداوم طرح هاي عملياتي پليس در مبارزه با قاچاق كالا، ماموران یگان تکاوری استان یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق را در موقعیت عوارضی “قم-تهران” شناسايي و متوقف كردند.

وی افزود: در ادامه طی بازرسی از خودرو مذکور یک محموله پوشاک زنانه فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامي استان قم گفت: در نهایت خودرو توقیف و متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع ذی صلاح شد.