- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس “قم و فارس”

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های “قم و فارس” خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یک سوداگر مرگ قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد افیونی را با يک دستگاه خودرو پرايد، از داراب به شيراز منتقل کند که بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس اعلام شد.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، مأموران به محل مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری، خودرو مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: سرانجام در بازرسی از خودرو توقیفی، ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

/////////////////////

کشف بیش از ۵۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق در قم

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشف بیش از ۵۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق در استان، از دستگيري ۳ متهم در این رابطه خبر داد.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي تمرکز اقدامات پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بر روي عناصر اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر مشخص شد فردي قصد دارد مقادیر زیادی سیگار قاچاق را با دو دستگاه سواری “سمند ” از یکی از استان های جنوبی به مقصد ” پایتخت” منتقل و از استان قم عبور کند، بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودروهای مذکور آغاز که سرانجام هر دو خودرو شناسايي، توقيف و ۳ نفر متهم در این خصوص نیز دستگير شد.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: طی بازرسي از خودروهای موصوف، تعداد ۲ هزار و ۷۰۸ بکس سیگار معادل( ۵۴۱ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار) ، ۴۲۶ عدد قوطی قرص و پودر بدن سازی و ۹۶ بسته آمپول لیدوکایین ( ۵۰ عددی) کشف شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.