- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در شهر قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار” عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اعلام کرد: با دریافت خبری مبنی بر بارگیری ۲  دستگاه خودرو توسط چند نفر به صورت مشکوک، بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شده و در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران مشاهده کردند ۶ نفر در حال بارگیری کالا به داخل ۲ دستگاه خورو وانت نیسان و پژو  هستند که با بررسی کالاها و عدم ارائه  مدارک از سوی متهمان، قاچاق بودن کالاها محرز شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در این رابطه ۶ متهم دستگیر و یک تن مغز فندق خارجی با برند کشور ترکیه و ۲ هزار عدد لنت ترمز موتورسیکلت NS  به ارزش تقریبی یگ میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال و همچنین ۳۱ گرم تریاک کشف شد.#

////////////////////////////////

کشف حدود ۵ کیلوگرم هرویین در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف حدود ۵ کیلوگرم هرویین در شهر قم خبر داد.

سرهنگ” مرادحسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با عوامل اصلی خرده فروش و توزیع کنندگان مواد مخدر ،ماموران کلانتری ۲۰ فاطمی از فعالیت یک نفر در امر نگهداری و خرده فروشی مواد مخدر از نوع هرویین مطلع می شوند.

وی افزود: ماموران این کلانتری با حصول اطمینان از صحت خبر ،متهم را دستگیر و با اخذ دستور قضائی از منزل وی بازرسی کردند که در نتیجه حدود ۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هرویین کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم از شهروندان درخواست کرد تا ضمن همکاري و همياري در صورت مشاهده فروش و توزیع مواد مخدر و ارتکاب هر گونه تخلف، موارد را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

تامین نظم و انضباط انتظامی و ترافیکی راهپیمایی با شکوه روز قدس در قم

فرمانده انتظامی استان قم گفت: کارکنان این فرماندهی علاوه بر شرکت در راهپیمایی با شکوه روز قدس، امنیت همه جانبه انتظامی و ترافیکی مراسم رابه بهترین وجه تامین کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در حاشیه شرکت در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: مردم انقلابی و ولایت مدار شهرقم شهر خون و قیام در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب (مد ظله العالی) با حضور پر رنگ و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس حماسه دیگر آفریدند و یک صدا  با حمایت از مردم مظلوم فلسطین ،معامله قرن را محکوم کردند.

وی افزود :کارکنان این فرماندهی علاوه بر شرکت در راهپیمایی با شکوه روز قدس، امنیت همه جانبه انتظامی و ترافیکی مراسم رابه بهترین وجه تامین کردند.

فرمانده انتظامی استان ابراز امیدواری کرد قبله اول مسلمین و معراجگاه انبیاء بزودی با وحدت همه مسلمانان جهان از سلطه رژیم غاصب صهیونیستی آزاد و به آغوش جهان اسلام باز گردد.