- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

کشف یک تن و ۳۳۷ کیلو مواد مخدر در قم در عملیات مشترک پلیس قم وتهران

فرمانده انتظامی استان قم از کشف یک تن و ۳۳۷ کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های “قم و تهران بزرگ” خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: با انجام تمرکز پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی “تهران بزرگ”، محل دپوی مواد مخدر در “شهرک صنعتي سلفچگان قم” شناسایی که با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم موضوع در دستور کار مأموران این استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه با هماهنگي قضائي، تیم عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم برای دستگیری قاچاقچیان  به محل شناسايي شده اعزام که ۲ متهم در این رابطه دستگیر شدند.

سردار آقاخانی افزود: طی بازرسي به عمل آمده از داخل کارخانه سنگبري ۳۸۱ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع مرفين در قالب ۳۵۸ بسته و ۹۵۶ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در قالب ۱۹۱بسته کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم عنوان داشت: سرانجام متهمان به همراه پرونده متشکله تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار آقاخانی در پایان با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای در زمینه مبارزه با مواد مخدر در کشور صورت گرفته است، بر ضرورت آگاهی بخشی به مردم در زمینه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر تاکید کرد و گفت: سودجویان و قاچاقچیان مواد مخدر با ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شوم خود همواره سعی می کنند جوانان و نوجوانان را به ورطه اعتیاد کشانده که بایستی همگان هوشیار بوده تا جوانان جامعه اسیر بلای خانمان سوز اعتیاد نشوند.#