- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

پلمب ۲ مسافرخانه مجاز متخلف در طرح فاصله گذاري اجتماعي

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم از پلمب ۲ مسافرخانه و هتل آپارتمان مجاز متخلف در مرکز استان خبر داد و گفت: متصدي اين واحدهاي صنفي بر خلاف مصوبه ستاد ملي مبارزه با کرونا واحد هاي صنفي خود را باز به مشتريانش خدمات اقامتي ارائه مي کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ”پيام کاوياني” اظهار داشت: در ماه گذشته ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي استان در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و سلامت عمومي مردم براي جلوگيري از شيوع ويروس کرونا به بازديد و نظارت از واحد هاي صنفي در شهر قم پرداختند.

وي افزود: در اين طرح مأموران اداره نظارات بر اماکن عمومي پس از ارزيابي هاي لازم، از ۴۸ باب مسافرخانه مجاز در اين طرح بازديد و ۲ مسافرخانه غير مجاز متخلف را به علت نقض اقدامات پيشگيرانه ويروس کرونا توسط متصديان و ناديده گرفتن ابلاغيه هاي صنفي پلمب و به متصديان ۵ واحد صنفي اخطار و ۲۸ واحد تذکر لساني دادند.

رئيس پليس امنيت عمومي از شهروندان خواست: با معرفي صنوف متخلف از طريق شماره تلفن ۱۱۰ پليس را در تامين بهتر امنيت و پيشگيري از شيوع بيماري مهلک کرونا ياري کنند.

//////////////////////

۶۵واحد صنفي متخلف در قم پلمب شد

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از پلمب ۶۵ واحد صنفي متخلف در قم طی فروردين ماه سال جاری خبر داد .

سرهنگ “بهادر اسماعیلی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي اين فرماندهي با هدف اجراي قوانين طرح فاصله گذاري اجتماعي و صيانت از امنيت اخلاقي، تحقق برنامه‌هاي پيشگيرانه، مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي در بين اصناف، طرح تشديد كنترل و نظارت بر واحد هاي صنفي را اجراء و در اين راستا تعداد ۹۸۳ واحد صنفي در استان بازديد شد .

جانشین فرمانده انتظامی استان قم بیان داشت: پليس همواره تلاش مي نمايد تا با برقراري امنيت مطلوب در جامعه، زمينه كسب و كار سالم را براي اصناف فراهم كند.

سرهنگ اسماعیلی با بيان اينکه هدف از ساماندهي اصناف رعايت قانون صنفي است و بازديد صنوف را رعايت قانون در بازار دانست افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي در اين بازديدها از تعداد ۹۸۳ واحد صنفي، تعداد ۶۵ واحد صنفي متخلف را پلمب و به تعداد ۶۱ واحد صنفي اخطار پلمب دادند .

وي اضافه کرد: عدم رعايت قوانين و مقررات ابلاغي از سوي اتحاديه صنفي را علت عمده پلمپ واحدهاي متخلف اعلام نموده و صاحبان صنوف متخلف نيز پس از تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به با تداوم و تشديد اين گونه برنامه ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوي صنوف و بازاريان موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.