- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

نیروی انتظامی دوشادوش دستگاه قضائی برای احقاق حق مظلومان

فرمانده انتظامی استان قم گفت: مجموعه نیروی انتظامی دوشادوش دستگاه قضائی، پرشتاب تر از گذشته برای مبارزه با ناهنجاری ها و احقاق حق مظلومان تلاش جدی دارد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در جلسه تعاملی با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم اظهارداشت: نیروی انتظامی علی رغم خواست دشمنان و کسانی که نمی خواهند این تعامل را ببینند، همواره در کنار دستگاه مقتدر قضائی خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: حیات و پویایی نظام و ملت به دستگاه قضائی است، این اعتقاد قلبی مجموعه فرماندهی انتظامی استان است، دستگاه قضائی که در راس آن منتخب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قرارگرفته است، عزیز، بصیر و دقیق است.

وی بیان داشت: نیروی انتظامی به خود می بالد که ضابط این دستگاه باعظمت است که در نظام اسلامی افتخارآفرینی می کند.

سردار آقاخانی تصریح کرد: مجموعه دستگاه قضا با اقدامات اخیر خود نهال امیدواری به نظام را در دل همه مردم و مظلومان کاشته است و امروز حرکتی دقیق و مقتدرانه را از دستگاه قضائی شاهد هستیم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه به آینده امیدوار باشید، افزود: مجموعه نیروی انتظامی دوشادوش دستگاه قضائی، پرشتاب تر از گذشته برای مبارزه با ناهنجاری ها و احقاق حق مظلومان تلاش جدی دارد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه بحمدالله هیچ فاصله ای بین ناجا و دستگاه قضائی وجود ندارد و هماهنگی کامل دارند، تصریح کرد: رئیس دستگاه قضا از محبوبیت بسیاری در  بین کارکنان ناجا برخوردار است.

سردار آقاخانی با بیان اینکه مردم اگر امنیت و آرامش داشته باشند دعایش را به نظام می کنند، اظهارداشت: مجموعه دستگاه قضائی از صدر تا ذیل الگو و آیینه روشنی برای کارکنان  نیروی انتظامی است .

حجت الاسلام و المسلمین “حسن غریب” دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم نیز در سخنانی تعامل دستگاه قضائی و نیروی انتظامی را مثال زدنی خواند و اظهارداشت: مسئولان به تعامل، همدلی و همراهی فی مابین این ۲ دستگاه در قم اذعان دارند و این سرمایه ای بزرگ بوده و مهم تر از آن اعتمادی است که بین طرفین وجود دارد.

وی تاکید کرد: از همه ی اختیارات قانونی در مقابله با ناهنجاری های اجتماعی استفاده کرده و کوتاه نخواهیم آمد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم بیان کرد: نیروی انتظامی بازوی دستگاه قضائی در مقابله با ناهنجاری های اجتماعی است.