- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

نخستین کتاب حوزه‌های علمیه خواهران به زبان اسپانیایی منتشر شد

حوزه‌های علمیه خواهران کتاب «آموزش نماز به زبان اسپانیایی» را حاصل ترجمه یکی از بانوان طلبه از کتاب حجت‌الاسلام محمدحسین فلاح‌زاده است منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، کتاب «آموزش نماز به زبان اسپانیایی» که توسط خانم زهره رحمانی طلبه مرکز آموزش‌های غیرحضوری به زبان اسپانیایی ترجمه شده است به همت مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به زیور طبع آراسته شد.

اين اثر به ترجمه مبحث نماز با شرح تفصيلي انواع نماز، واجبات و مستحبات نماز، شرايط زمان، لباس و مكان جهت اداي نماز براساس كتاب آموزش فقه حجت الاسلام محمدحسين فلاح زاده پرداخته است.

کتاب «آموزش نماز به زبان اسپانیایی» که آموزش نماز به عنوان كاربردي‌ترين مسئله فقهي را با ادبياتي ساده و قابل فهم بیان کرده برای هر تازه مسلمان اسپانيايي زبان بسیار کاربردی است به گونه‌ای که به صورت روزانه با این مباحث سر و كار دارد.

مترجم کتاب خانم زهره رحمانی در توضیح چگونگی شکلگیری این موضوع برای ترجمه میگوید: موضوع آموزش نماز به زبان اسپانيايي براي اولين بار به عنوان موضوع پايان نامه سطح ۳ رشته فقه و اصول در مركز آموزشهاي غيرحضوري حوزه خواهران قم به تصويب رسيد و به مدد الهي و حمايت‌هاي بي‌دريغ مسئولين و راهنمايي اساتيد بزرگوار در جلسه دفاعيه به كسب نمره عالي نائل شد و براي نشر و استفاده بيشتر در قالب كتاب چاپ شد.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به سایت https://hajarpub.irیا فروشگاه مرکز نشر هاجر واقع در قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران واحد ۱۱۴ مراجعه کنند.