- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

مسابقات ورزشی سه گانه کشوری با معرفی تیم های برتر پایان یافت

رئیس هیئت ورزش سه گانه استان از پایان پيكارهاي ليگ و مسابقات سه‌گانه قهرماني كشور با معرفی چهره‌هاي مطرح اين رشته از سراسر ايران در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار “کاظم مجتبایی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در این دوره از مسابقات ۷۴ ورزشکار  و ۲۲ تیم در این مسابقات شرکت کردند.

وی افزود: این مسابقات در چهار سطح “قهرمانی کشور بزرگسالان، قهرمانی کشور امید، مرحله سوم لیگ برتر سه گانه و قهرمانی و انتخابی دانشجویان برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مقاطع سنی بزرگسالان و امید شرکت کنندگان در این مسابقات بودند.

رئیس هیئت ورزش سه گانه استان اضافه کرد: هدف از برگزاری این مسابقات به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد ماه است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به مقام های کسب شده در این دوره از مسابقات، بیان داشت: در مقام انفرادی باشگاهی  مرحله سوم آقایان “علی عباس نژاد” از تیم “جاینت” به عنوان نفر اول،”علی رضوانی” از باشگاه “مقاومت بسیج” به عنوان نفر دوم  و “محمد مهدی رحمتی” از تیم “پدافند هوایی” به عنوان نفر سوم شناخته شدند.

سردار مجتبایی ابراز داشت: در مقام تیمی نیز جاینت ایران مقام اول، باشگاه مقاومت بسیج دوم و رعد پدافند هوایی، مقام سوم را کسب کردند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: در بخش “قهرمانی کشور بزرگسالان” آقایان “علی عباس نژاد از کهکیلویه و بویر احمد”، “محمد مهدی رحمتی از چهار و محال و بختیاری “و “سید حسن بابایی از استان قزوین ” به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب و  در بخش تیمی نیز استان “قزوین”، “آذربایجان غربی” و “جزیره کیش” مقام های اول تا  سوم را کسب کردند.

وی قهرمانان تیمی و انفرادی مقطع سنی “امید ” را اینگونه بیان کرد: “سید پارسا محجوب از استان کرمانشاه”، به عنوان مقام اول”امین سقایی از چهار محال و بختیاری” مقام دوم و سید محمد حسینی از استان گلستان”  سومی این مسابقات و بخش تیمی نیز استان های زنجان، خراسان جنوبی و استان همدان مقام های اول تا سومی را به خود اختصاص دادند.

در پایان رئیس هیئت ورزش سه گانه استان با اشاره به سطح دانشجویان دراین مسابقات نیز تصریح کرد: “سید محمد مهدی رحمتی” ،”سید حسن بابایی” و “سید پارسا محجوب” مقام های اول تا سومی را کسب کردند.

گفتنی است، این مسابقات با حضور “صفری” دبیر فدارسیون ورزشی سه گانه کشور، دکتر ” گودرزی ” نایب رئیس ورزش سه گانه و با حضور مسئولان استانی و کمیته داوران برگزار شد.