- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

مراجع تقلید از وضع بد معیشت مردم در رنج هستند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این که حوزه و روحانیت همواره درکنار مردم بوده و هستند گفت: امروز حوزه و در راس آن مراجع معظم تقلید و علما از وضع معیشت مردم ناراحت و در رنج هستند و در این جهت همسو و همراه مردمند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ،آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی روز شنبه در دیدار سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی قم،افزود: همچنین باید دانست که طلاب نیز از ضعیف ترین قشرهای جامعه هستند؛ اما متاسفانه مردم نگاهشان به عده معدودی از روحانیان صاحب منصب است،اما بقیه طلاب و روحانیانی که ۹۰درصد آنها زیر خط فقر زندگی می کنند را نمی بینند.
وی در ادامه با تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته از سوی نیروی انتظامی قم گفت: لازم است از فعالیت ها و زحمات نیروی انتظامی در برهه های حساس بخصوص دی ماه سال گذشته تقدیر و تشکر ویژه ای شود، چراکه این نهاد دقیق تر از دهه های اول انقلاب اسلامی عمل و به خوبی تجمعات را مدیریت کرد.
تجمعات صنفی مسالمت آمیز در دی ماه سال گذشته در کشور با تحرک دشمنان و سوء استفاده عوامل فریب خورده داخلی منجربه بروز ناآرامی در چند شهر شد که با هوشیاری ملت، مسئولان و نیروهای انتظامی و امنیتی، در کوتاه ترین زمان توطئه دشمنان اسلام شکست خورد.
وی افزود: بخشی از این تجمعات مردمی به خاطر گرفتاری های اقتصادی است که لازم است هر چه سریعتر مسئولان به این امور رسیدگی کنند و وضع معیشت مردم بهبود یابد اما بخش دیگری نیز سوء استفاده دشمنان اسلام و انقلاب است.
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با اشاره به توطئه های همیشگی دشمنان اسلام تاکید کرد: دشمن برای دین و دنیای مردم دلسوزی نمی کند؛ بلکه هدف دشمن برگشت به تسلط قبل از انقلاب اسلامی ایران است و خوشبختانه مردم ما نیز این را به خوبی می دانند.
آیت الله فاضل لنکرانی گفت: برای همه ما روشن است که نیروی انتظامی، قوی، دلسوز و همیشه در صحنه است و مسائل و مشکلات را به خوبی مدیریت می
کند و لازم است همگان به خصوص مردم قم از نیروی انتظامی استان و شخص فرمانده این نیرو در قم تقدیر و تشکر نمایند.
منبع:ایرنا