- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

فرمانده انتظامی شهرستان اعلام کرد:دستگیری ۷ سارق و ۱۲ معتاد در قم

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری ۷ سارق و ۱۲ معتاد در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل و اوباش، برخورد با سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، طرح ارتقاء امنيت محله محور قدر ۲ در حوزه تعدادی از کلانتري و پاسگاه های فرماندهی انتظامی شهرستان قم برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم هدف از برگزاری طرح مذکور را کاهش جرایم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.

سرهنگ جعفریان در ادامه، نتایج این طرح را شامل دستگیری ۷ نفر سارق، ۱۲ معتاد، ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، توقیف ۶ دستگاه خودرو و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت برشمرد.

کشف حدود ۲ کيلوگرم مواد روانگردان شیشه در قم

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان از کشف حدود ۲ کيلوگرم مواد روانگردان شیشه در قم خبر داد.

سرهنگ “غلام عباس بلفکه” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد فردي قصد دارد مقدار قابل توجهي مواد روانگردان شیشه را با یک دستگاه پژو از استان همجوار به قم منتقل کند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران اين پليس قرار گرفت.

به گفته وي ضمن هماهنگی قضائی انجام شده، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محل های مورد نظر اعزام و با شناسایی و توقیف خودرو مذکور متهم را دستگیر کردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: با انتقال پژو، به یگان طی بازرسی صورت گرفته یک کیلو و ۹۹۱ گرم مواد روانگردان شیشه کشف شد.

سرهنگ بلفکه گفت: سرانجام متهم به انضمام پرونده متشکله براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شد.