- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

فرمانده انتظامی استان خبرداد:انهدام باند قاچاق دارو در قم

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۴ عضو باند قاچاق دارو در قم خبر داد و گفت: در بازرسی از ۳ منزل، ۲ انباري و ۲ مغازه متعلق به این افراد، مقادیر قابل توجهی دارو اصلي و تقلبي قاچاق کشف شده است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “سید محمود میرفیضی” اظهارداشت: با تلاش مأموران کلانتري۲۴ پرديسان، ۴ تن از افرادی که به صورت باندی نسبت به قاچاق دارو فعالیت می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
وی گفت: مأموران در این رابطه با هماهنگی مقام قضائی از ۳ منزل، ۲ انباري و ۲ مغازه متعلق به افراد مذکور بازرسی و مقادیر قابل توجهی دارو اصلي و تقلبي قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان قم افزود: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.
سردار میرفیضی تاکید کرد: پليس در راستاي انجام وظايف ذاتي خود و كمک به سلامت جامعه با متخلفان حوزه بهداشت و درمان برابر قانون برخورد می کند.

توقیف پراید و کشف ۵۷۰ کیلوگرم گردو قاچاق
جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو پراید و کشف ۵۷۰ کیلوگرم گردو قاچاق در قم خبر داد.

سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: مأموران یگان تکاوری استان قم یک دستگاه پراید را که اقدام به حمل کالای قاچاق از یکی از استان های غربی به مقصد تهران کرده بود در محور مواصلاتی استان شناسایی و متوقف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: راننده در تحقیقات مأموران اظهارداشت حامل خشکبار بوده و به مقصد تهران بارگيري کرده است لذا خودرو مذکور مورد بازرسی قرار گرفت و ۱۹ کیسه ۳۰ کیلویی جمعاً به مقدار ۵۷۰ کیلو گردو فاقد مجوز حمل و قاچاق کشف شد.
سرهنگ اسماعیلی با اشاره به اینکه ارزش محموله توسط کارشناسان ۵۷۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.