- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

فراخوان سومین جشنواره شعر آفرین شعر آفرینش

فراخوان سومین جشنواره شعر آفرین شعر آفرینش ویژه اعضای انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار آینده ساختنی است منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از  روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، مهرواره، هم‌نشینی اعضای برگزیده کانون و فرصتی برای تبادل تجربه‌های نوجوانی و یادگیری گروهی و مشاهده مشارکتی اعضای نوجوان و ارشد کانون است که از درون کارگاه‌های متنوع ادبی و هنری برخاسته‌اند تا در این رویداد غیررقابتی گردهم می آیند و آثار خلاق خود را ارائه کنند.
بر اساس این فراخوان علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند با موضوع «آزاد» و در بخش ویژه با عنوان «شعر طنز» در تمامی قالب‌های شعر فارسی آثار خود را ارائه کنند. هر فرد می‌توانند سه اثر ارسال کند. نکته حائز اهمیت این است که قطعه یا نثر ادبی پذیرفته نخواهد شد.
درعین‌حال بر اساس ویژگی‌های ساختاری و اجرایی مهرواره، اعضای ۱۲+ سال (نو نگاه) و ۱۵+ سال (نوجوان) و اعضای ارشد ۱۸ تا ۲۲ سال که عضو پایدار و فعال انجمن ادبی استان‌ها باشند و در نشست‌های انجمن در سال ۹۹ حضور و مشارکت مستمر داشته‌اند، می‌توانند در این مهرواره شرکت کنند.
بر همین اساس علاقه‌مندان تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ فرصت دارند تا آثار خود را از طریق مربیان ادبی به واحد آفرینش‌های ادبی ارسال کنند.
کانون پرورش فکری استان قم، اکرم الف خانی را به‌عنوان سرپرست هیئت انتخاب و خانم‌ها زهره عیسی آبادی، فاطمه نصیری و فاطمه نوری را به‌عنوان اعضای هیئت انتخاب آثار سومین مهرواره شعر آفرینش کانون استان معرفی کرده است.