- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

 ضرورت بهره گیری از ظرفیت جوانان در تصمیم سازی ها

استاندار قم با بیان اینکه امور جوانان باید به دست خود ایشان واگذار شود اظهار کرد: از ظرفیت جوانان در تصمیم سازی ها استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه مجمع مشورتی جوانان استان قم طی سخنانی با اشاره به توفیقات خوبی که در استان قم پس از شیوع کرونا بدست آمده است اظهار کرد: با این وجود فرصت برگزاری جلسات در بسیاری از حوزه ها از دست رفته است.

استاندار قم استفاده از ظرفیت جوانان، خصوصا بانوان جوان در این مجمع را خواستار شد و افزود: نماینده های جوانان در حوزه های مختلف بایستی در این مجمع حضور فعال داشته باشند.

سرمست با بیان اینکه امور جوانان باید به دست خود ایشان واگذار شود ادامه داد: مسئولان نباید در تصمیم گیری برای جوانان یک جانبه عمل کنند.

وی گفت: باور به توانمندی های جوانان موجب ایجاد یک انقلاب در حوزه های مختلف می شود و ورود جوانان در بخش های متنوع موجب ایجاد نشاط و نوآوری می شود.

سرمست خاطرنشان کرد: سازمان هایی که متولی امور جوانان هستند بایستی استعدادهای ایشان را شناسایی و جذب کرده و نهایتا آنرا مدیریت کنند.

وی ایجاد حس اعتماد در جوانان را از وظایف مسئولان دانست و تصریح کرد: در صورت محقق شدن این مهم می توانیم به آینده کشور و استان قم امیدوار باشیم.

مقام عالی دولت در استان قم گفت: کمیته های تخصصی این مجمع موضوعات قابل پژوهش را احصاء و با استفاده از ظرفیت جوانان زمینه ی تصمیم سازی در حوزه های مختلف را فراهم کنند.