- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

شهدا و خانواده معظم شهدا شاهرگ انقلاب اسلامی هستند

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی به مناسبت روز گرامی داشت شهدا در دیدار با مدیرکل و معاونان و روسای مناطق بنیاد شهید و امورایثارگران استان قم گفت: شهدا و خانواده معظم شهدا شاهرگ انقلاب اسلامی هستند،ایشان با ایثار و نثار جان خویش به جامعه اسلامی حیات دوباره بخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از بنیاد شهید وامور ایثار گران  استان قم، این مرجع عالیقدر تاکید کردند: خانواده شهدا با گذشت از فرزندان، همسران و برادرانشان در راه خدا ایثار کردند، شهدا از انسان های شایسته و نافع برای جامعه بودند، ایشان زبانزد و مورد غبطه همه انسانها هستند و امروز بعد از ۴۰ سال از انقلاب نامشان جاودان است.
ایشان با گرامی داشت روز بزرگداشت شهدا عنوان کرد: خداوند ایمان را در کنار عمل صالح قرار داده، ایمان بدون عمل صالح بی فایده است و عکس آن نیزصادق است، شهدا هر دو را داشتند، خداوند محبت شهدا را در دلها قرار داده است.
آیت الله علوی گرگانی افزودند:خوشا به حال خانواده شهدا که عزیزانشان را در راه خدا تقدیم کردند، امروز این خانواده ها در خط شهدا قرار دارند و اگر توفیق عمل صالح کسب کنند، آینده درخشانی خواهند داشت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این مراسم خدمت به خانواده معظم شهدا را مدال افتخاری برای خادمان به شهدا دانست و افزود: دیدار با ۸۰۰۰ نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سالجاری از اقدامات صورت گرفته است.
وی به دیگر برنامه های فرهنگی اشاره کرد و افزود: ارایه برنامه آموزشی و مشاوره ای  برای ۸۰۰۰نفر، ارایه برنامه های قرآنی و میزبانی از خانواده های شهدا و ایثارگران قرآنی سراسر کشور از دیگر اقدامات می باشد.
وی افزود: استان قم ۶۰۰۰شهید، بیش از ۱۱هزار جانباز و ۵۹۰ آزاده در راه دفاع از اسلام تقدیم نموده است.