- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

سومین نمایشگاه گل و گیاه در قم برگزار می‌شود

مدير عامل شركت نمايشگاهي سفيران گفت: سومین نمایشگاه گل و گیاه همزمان با سوغات، هدایا و صنايع دستي در قم برگزار می شود.
حامد خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگارپایگاه خبری رهپویان قم، اظهار داشت: با نمايشگاه زيباي گل و گياه، سوغات هدايا و صنايع دستي به استقبال بهار ٩٨ قم می رویم.
وی افزود: شركت نمايشگاهي سفيران بار ديگر به همراه توليدكنندگان ٢٠ استان كشور به محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي استان قم سفر می کند.
خورشیدی عنوان کرد: اين نمايشگاه با حضور برترين توليدكنندگان گونه هاي گل و گياه طبيعي از استان هاي مختلف از جمله مازندران، همدان، تهران و خوزستان،اراك،فارس و … برگزار می شود.
مدير عامل شركت نمايشگاهي سفيران تصریح کرد: در نمایشگاه گل و گیاه به ارائه گل و گياهان آپارتماني، گل هاي تزيئني، كاكتوس، بونساي، گل اكواريوم، تراريوم و انواع گلدان و ادوات باغباني پرداخته می شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین انواع مواد غذايي و سوغاتي هر استان مانند عسل خوانسار ، باقلواي تبريز ، عرقيات كاشان و معجون شيراز ، گز اصفهان و … در كنار انواع صنايع دستي از جمله سفال همدان، بدليجات سنتي، صنايع دستي اصفهان و شيراز عرضه می شود.
خورشیدی بیان کرد: این نمایشگاه از تاریخ بيست و يكم تا بيست و ششم اسفند ماه در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي استان قم از ساعت ١٦ الي ٢٢ ميهمان مردم عزيز استان قم خواهد بود.
خورشیدی ضمن دعوت از خانواده‌های قمي برای بازدید از نمایشگاه، گفت: به منظور اطلاع رساني بهتر، از شما عزيزان خواهشمند است اين پيغام را در فضاي مجازي براي دوستان و اقوام خود ارسال کنید.