- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

رشد ۸۶ درصدی کمکهای مردمی و خدمات این نهاد در ماه رمضان

کمیته امداد استان قم امسال در بخش های معیشتی، زکات، فطریه، کفارات و اکرام ایتام و محسنین ۸۶ درصد نسبت به ماه مبارک رمضان سال گذشته رشد داشته است.
به گزارش پایگاه  خبری رهپویان قم به نقل از اطلاع رسانی کمیته امداد، سید محمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم ضمن قدردانی از مردم نیکوکار استان که همیشه این نهاد را یاری کرده اند گفت: قمی ها با یتیم نوازی و دستگیری از محرومان، امسال هم مانند سالهای قبل خوش درخشیدند.
وی با بیان اینکه امسال ۲۰۰ هزار پُرس غذای گرم و حدود ۱۶ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۷۰ میلیارد ریال در بین نیازمندان توزیع شده است گفت: این رقم نسبت به ماه رمضان سال گذشته ۷۰ درصد رشد داشته است.
میره ای از جمع آوری یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات، فطریه و کفارات در استان قم خبر داد و گفت: این مبلغ در اسرع وقت با اولویت خانواده های نیازمند معیشت و دارای بیماران خاص به حساب آنها واریز شد.
وی رشد ۵۰ درصدی کمکهای مردمی به ایتام را تشریح و بیان کرد: این کمک ها در سال گذشته دو میلیارد تومان بوده است که امسال به حدود سه میلیارد تومان رسیده است.
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم با اشاره به شرایط سخت اقتصادی، از مردم و خیران خواست همانند گذشته این نهاد را حمایت کنند تا بتوانیم خدمات بهتری به محرومان ارائه کنیم.