- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

رتبه نخست استان به شرکت آب و فاضلاب شهری رسید

در ارزیابی عملکرد سال ۹۶ دستگاه‌های اجرایی استان قم شرکت آب و فاضلاب استان قم موفق به کسب رتبه نخست شد و در شورای اداری استان از مدیرعامل این شرکت تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، چهارمین جلسه شورای اداری استان قم امروز با حضور استاندار، معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری استان قم در سالن معصومیه فرمانداری قم برگزار شد.

مهندس حسن رضوی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در این جلسه به گزارشی از روند برگزاری جشنواره شهید رجایی پرداخت و با اشاره به ارزیابی عملکرد سال ۹۶ دستگاه‌های اجرایی و اداری استان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی، دستگاه‌های برتر در حوزه‌های مختلف را معرفی کرد.

بر اساس گزارش رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، شرکت آب و فاضلاب شهری توانست در این ارزیابی رتبه نخست در شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها را کسب کند.

در پایان این جلسه قم از مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها برتر در گروه‌های مختلف از جمله دکتر علی جان صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با حضور استاندار و اهدا لوح سپاس، تجلیل به عمل آمد.

در لوح سپاس استاندار قم خطاب به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آمده است: کارآمدی و اثربخشی نظام اداری هر کشور به عنوان عامل مهم و حیاتی در پیشبرد برنامه‌ها، نیازمند توسعه و تفکیک مناسب وظایف دولت و سازمان‌های دولتی و پایش مداوم و ارزیابی مستمر عملکرد به منظور بهبود بالندگی سازمان‌ها است.

سیدمهدی صادقی در ادامه خاطرنشان کرده است: نظر به این که در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و تاکید دولت تدبیر و امید بر اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری به صورت شفاف و کارآمد بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۹۶ دستگاه‌های اجرایی استان، شرکت آب و فاضلاب استان حائز رتبه نخست در شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها شده است.

وی در پایان ضمن تبریک این موفقیت ارزنده و تشکر و قدرانی از مدیرعامل و مجموعه کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان اظهار داشت: امیدوارم با استعانت از درگاه الهی و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بهبود و ارتقای فرایند بهره‌وری در ادارات استان موفق و موید باشید.