- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:تکریم بیمار اولویت اصلی مراکز درمانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تکریم بیمار همواره یکی از اولویت های خدمت‌رسانی در مراکز درمانی است و تمام تلاش کادر درمانی مراکز این است که بیمار هیچ دغدغه‌ای جز مسائل درمانی خود نداشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری رهپ.یان قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر ابوالفضل ایرانی خواه امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزشی درمانی نکویی هدایتی فرقانی گفت: این بیمارستان یکی از باسابقه ترین مراکز درمانی شهر است که طی سالیان متمادی توانسته است خدمات ارزشمندی را به زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل بیت (س) ارائه دهد.

وی بیان داشت: پزشکان حاذق، پرستاران و پرسنل تلاشگر این مجموعه همواره بدون توجه به مشکلات و موانع پیش رو تمام تلاش خود را به کار می بندند تا هیچگونه خللی در مسیر خدمت‌رسانی به بیماران ایجاد نگردد و همواره مهم ترین دغدغه و هدف خود را رسیدگی به مشکلات بیماران قرار می دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تکریم بیمار همواره یکی از اولویت های خدمت‌رسانی در مراکز درمانی است و تمام تلاش کادر درمانی مراکز این است که بیمار هیچ دغدغه‌ای جز مسائل درمانی خود نداشته باشد.

 وی با اشاره به برنامه‌ریزی بهینه برای خدمت‌رسانی مطلوب عنوان داشت: مراکز آموزشی درمانی استان باید با توجه به اصل مدیریت صحیح منابع بتوانند در شرایط مختلف بهترین تصمیمات را برای رفاه و آسایش ارائه‌دهندگان و گیرندگان خدمت اتخاذ نمایند.

 دکتر ایرانی خواه با اشاره حمایت مقام معظم رهبری از اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور گفت: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجرای طرح تحول نظام سلامت است که توانسته با ایجاد دسترسی عادلانه مردم به خدمات بهداشتی و درمانی رضایتمندی مطلوبی را در بین مردم ایجاد نماید.

 وی در ادامه افزود: با بازنگری‌های صورت گرفته در این طرح اشکالات اجرایی که در برخی از قسمت‌های آن وجود داشته است در حال برطرف شدن است و بدون شک با رفع آن‌ها میزان رضایتمندی مردم نیز از آن بالاتر خواهد رفت.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به برنامه‌های آموزش محور در دانشگاه علوم پزشکی قم اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت اصلی در حوزه پزشکی توجه به آموزش پزشکی است که امیدواریم با توجه به وجود اساتید برجسته و مجربی که در دانشگاه مشغول فعالیت هستند بتوانیم در راستای گسترش پذیرش و تربیت متخصص در رشته های مختلف پزشکی و موردنیاز استان گام برداشته و عقب‌ماندگی‌های استان در حوزه آموزش پزشکی را نیز جبران نماییم.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های آموزشی و درمانی این بیمارستان گفت: یکی از تخصص هایی که به دنبال اخذ مجوز پذیرش و تربیت متخصص در آن هستیم رشته زنان و زایمان است که مراحل کارشناسی اولیه آن صورت گرفته و این بیمارستان هم به عنوان مرکز آموزشی در این زمینه به وزارت متبوع معرفی گردیده است و امیدواریم با تایید و موافقت وزارت بهداشت به زودی شاهد راه اندازی این رشته در استان باشیم.