- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

دغدغه خانواده ها به حضور فرزندان در فضاي مجازي بيشتر شود

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم تاکيد کرد خانواده ها بايد از حضور فرزندان شان در فضاي مجازي دغدغه و احساس مسئوليت شان افزايش يابد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “مهرداد حاجی زاده” با بيان اينکه پليس در زمينه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي پيش قدم است، اظهارداشت: بهترين راه برون رفت از آسيب هاي اجتماعي، تحقق امر پيشگيري و تأثيرگذاري بر جامعه هدف است.
وي به استفاده روز افزون خانواده ها از شبکه‌هاي اجتماعي اشاره و اظهارداشت:امروزه با رواج هر تکنولوژي پيامد مثبت و منفي آن نيز در جامعه رواج پيدا مي‌کند.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم با بيان اينکه شبکه هاي اجتماعي زندگي انسان ها را با تمامي باورها و ارزش ها نشانه گرفته است، بر لزوم ارتقاء تعاملات في مابين با سازمان هايي همچون آموزش و پرورش تاکيد کرد.
سرهنگ حاجی زاده ورود به حريم خصوصي مردم را از آسيب هاي شبکه هاي موبايلي عنوان کرد و گفت:متاسفانه برخي اين دغدغه و خطري ممکن است خانواده شان را با چالشي جدي مواجه کند را ندارند.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان با تاکيد بر اينکه مديريت حضور فرزندان در فضاي مجازي با خانواده هاست، گفت: خانواده ها بايد در اين رابطه دغدغه و احساس مسئوليت شان افزايش يافته و نقش ديگر نهادها نيز در اين رابطه در حوزه فرهنگ سازي بسیار حائز اهمیت است.