- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

در قم صورت گرفت:زمین گیر شدن کیف قاپان در دام ماموران

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري ۳ سارق کيف قاپ در قم و شناسایی ۷ نفر مالباخته در این رابطه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “احمد کرمي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت کيف قاپي و طرح شکايت در پایگاه یکم پليس آگاهي استان قم تيمي ويژه براي شناسايي متهمان تشکيل و دستگيري آن ها در دستور کار مأموران این پليس قرار گرفت.

رئيس پليس آگاهي استان قم خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات پليسي، ۳ نفر سارق شناسايي و ضمن هماهنگي هاي قضائي در عملياتی غافلگيرانه دستگير شدند.

وي با اشاره به اعتراف سارقان کیف قاپ به ۷ فقره سرقت، از شناسایی مالباختگان در این رابطه خبر داد و گفت: سرانجام متهمان پس از تشکيل پرونده برای انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان و در نهايت راهي زندان شدند.

سرهنگ کرمی از هموطنان خواست، هنگام تردد کيف دستی حاوی پول و یا مدارک و اموال با ارزش خود را در سمتي از بدن که امکان تردد موتورسيکلت نباشد قرار دهند.


کشف ۲۵ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی در قم

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۵ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی مواد افیونی در قم خبر داد.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پیگیری پليس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران مشخص شد ۲ نفر قصد دارند با يک دستگاه تريلي، یک محموله مواد افیونی را از استان جنوبی و با عبور از حوزه استحفاظی قم به تهران منتقل کنند که با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، بلافاصله موضوع دردستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سپس طی هماهنگی های قضائی، مأموران طی یک عملیات مشترک به محل مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد:در ادامه طی بازرسی از تریلی ۲۵ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سرانجام متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.