- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

ثبت‌نام بیش از ۱۰۰۰ نفر در کارگاه‌های آموزشی کانون پرورش فکری قم

کارشناس فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از ثبت‌نام بیش از ۱۰۰۰ کودک و نوجوان در کارگاه‌های حضوری و مجازی تابستانه خبر داد و گفت: عضوگیری در مراکز ۱۰ گانه کانون در سطح استان قم ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، کارشناس فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از ثبت‌نام بیش از ۱۰۰۰ کودک و نوجوان در کارگاه‌های حضوری و مجازی تابستانه خبر داد و گفت: عضوگیری در مراکز ۱۰ گانه کانون در سطح استان قم ادامه دارد.
فاطمه بیاتی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در سال ۱۴۰۰ اقدام به برگزاری کارگاه‌های فرهنگی هنری، ادبی و علمی در مراکز ۱۰ گانه کرده است، گفت: کارگاه‌های هنری شامل خوشنویسی، سفال، نقاشی، طراحی، پویانمایی و فتوشاپ، کارگاه‌های فرهنگی شامل کاردستی، پرورش خلاقیت و بازی؛ کارگاه‌های ادبی ازجمله شعر، قصه، داستان و خوانش متون کهن و کارگاه‌های عملی مانند رباتیک، چرتکه، هوافضا و نجوم است که به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه درمجموع ۸۰ کارگاه آموزشی در مراکز کانون برگزار خواهد شد، ابراز کرد: از ابتدای سال تاکنون ۶۰۰ نفر عضو کانون شدند و بیش از یک هزار نفر نیز در کارگاه‌های تابستانه ثبت‌نام کردند.
کارشناس فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خاطرنشان کرد: علیرغم محدودیت‌های ناشی از کرونا تلاش می‌کنیم دوره‌های آموزشی کانون را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کمیت و کیفیت مطلوب برگزار کنیم و تابستان پرثمری را برای کودکان و نوجوانان عضو کانون رقم بزنیم.

علاقه‌مندان در صورت نیاز به آگاهی بیشتر می‌توانند با شماره‌  ۳۲۱۹۸-۰۲۵ وآدرس اینستاگرام kanoonparvaresh-qom@مراجعه بفرمایید .

کارشناس آموزش و پرورش کانون پرورش فکری استان قم گفت:۴۱ عنوان کارگاه آموزشی برای کودکان و نوجوانان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در تابستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ؛کارشناس آموزش و پرورش کانون پرورش فکری استان قم گفت:۴۱ عنوان کارگاه آموزشی برای کودکان و نوجوانان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در تابستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
شهزادحدادپور با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در تابستان ۱۴۰۰ کارگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان خود برگزار می‌کند، اظهار کرد: ۴۱ عنوان کارگاه آموزشی مجازی در سایت کانون به نشانی qom.kpf.ir بارگذاری شده که ۱۰ کلاس شامل خوشنویسی، رنگ و بازی، فن بیان، قصه نمایش، نجوم، نقاشی، نوشتن خلاق، هوافضای مقدماتی و پیشرفته به حد نصاب رسیده و مابقی در حال تکمیل ظرفیت هستند.
کارشناس آموزش و پرورش کانون پرورش فکری استان قم ادامه داد: دوره‌های حضوری کانون نیز که با استقبال خانواده‌ها همراه شده در مراکز ۱۰ گانه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری هستند.
وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی گسترده برای معرفی مراکز کانون، عناوین کارگاه‌ها و نحوه ثبت نام در سایت کانون و رسانه‌های استان انجام شده است، ابراز کرد: آخرین مهلت ثبت نام کارگاه‌های مجازی ساعت ۲۴ روز ۱۵ تیر بود. البته علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعت بیشتر و ثبت نام در دوره‌های بعدی با شماره تلفن ۳۲۱۹۸ تماس بگیرندو یا به آدرس اینستاگرام kanoonparvaresh-qom@مراجعه بفرمایند .