- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

توقیف تریلی حامل مرفین در قم/دستگیری سارقین منازل در پردیسان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۵۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین در نتیجه بازرسی از یک دستگاه تریلی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سردار “سید محمود میرفیضی” اظهارداشت: در پی گیری اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، یک قاچاقچی مواد افیونی شناسایی و مشخص شد نامبرده قصد دارد، محموله مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه تریلی از مرزهای جنوب شرقی کشور و در ادامه با عبور از محور مواصلاتی استان قم به استان همجوار منتقل کند، بنابراین بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.
وی گفت: سپس با هماهنگی مقام قضائی استان مأموران به محل مورد نظر در یکی از محورهای مواصلاتی استان اعزام و کنترل تردد خودروهای عبوری در دستور کار آن ها قرار گرفت که سرانجام تریلی بار قانونی برنج، شناسایی و متوقف شد.
فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: تریلی در ادامه به یگان منتقل و طی بازرسی صورت گرفته ۳۵۷ کیلوگرم مرفین کشف و متهم دستگیر شد.
سردار میرفیضی افزود: در نهایت نامبرده به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.
فرمانده انتظامی استان در خاتمه از شهروندان خواست، هرگونه اخبار و اطلاعاتی در این زمینه و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در اختیار پليس قرار دهند.

دستگیری سارقین منازل در پردیسان

سرهنگ “مراد حسین اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل آپارتمانی در منطقه پردیسان موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۲۲ قرار گرفت.
وي گفت: در ادامه مأموران با انجام اقدامات پلیسی و گشت ‌زني‌هاي هدفمند در نقاط جرم خيز، موفق به شناسایی و دستگیری سارق مورد نظر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم بيان داشت: متهم پس از دستگیری با مشاهده مدارک و قرائن موجود، به ارتکاب ۵ فقره سرقت منازل آپارتمانی اعتراف کرد.
سرهنگ جعفریان اظهارداشت: در نهایت نامبرده پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائی استان گردید