- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

توزیع ۱۵۰۰ کیلوگرم گوشت گرم در قالب ۱۵۰۰ بسته در بین نیازمندان

مدیر روابط‌عمومی سخاءالحسین با اشاره به ظرفیت این ستاد در برنامه‌های همدلی و مواسات ملی، از توزیع ۱۵۰۰ کیلوگرم گوشت گرم در قالب ۱۵۰۰ بسته در بین نیازمندان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  سخاءالحسین: مدیر روابط‌عمومی سخاءالحسین با اشاره به ظرفیت این ستاد در برنامه‌های همدلی و مواسات ملی، از توزیع ۱۵۰۰ کیلوگرم گوشت گرم در قالب ۱۵۰۰ بسته در بین نیازمندان خبر داد.

وی طرح نذر قربانی را یکی از طرح‌های این ستاد در ایام سال دانسته و عنوان کرد : با مشارکت خادمین افتخاری حرم امام حسین علیه‌السلام از سرار کشور، مجمع خیرین سخاءالحسین و برخی از همشهریان، در ایام نیمه شعبان، طرح نذر قربانی اعلام و در دهه آخر ماه مبارک رمضان در حال اجرا می‌باشد.

عضو شورای راهبردی سخاءالحسین افزود: هدف از اجرای این طرح، برکت بخشیدن به سفره اطعام قشر کم‌بضاعت با نیت سلامتی و تعجیل در فرج حضرت ولی عصر عجل‌الله‌فرجه می‌باشد.

ایشان حفظ کرامت و آبروی نیازمندان را دغدغه مسئولین سخاءالحسین برشمرده و عنوان نمود : به همین منظور فیش‌های مخصوصی در بین خانواده‌های هدف، توزیع و افراد جهت دریافت بسته خود به مکان‌های از پیش مشخص شده در چندین نقطه شهر مراجعه خواهند نمود.

وی همچنین با بیان اینکه این طرح در طول سال نیز به طور مستمر انجام خواهد شد، از خیرین و هموطنان جهت مشارکت در این طرح خیرخواهانه دعوت به عمل آورد.