- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

تهیه آخرین نسخه نقشه شهر قم توسط شهرداری

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: شهرداری آخرین نسخه نقشه شهر قم را تهیه کرده است و آماده در اختیار دادن این نقشه به دستگاه‌های مختلف است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،مهدی کلانترزاده در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر نوروزی شهرداری قم در سالن رضوان شهرداری قم با اشاره به شعار کمیته اطلاع رسانی استان قم اظهار کرد: گام نو با توجه به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب، شعار کمیته اطلاع رسانی استان است و به هیچ ارگانی جز با این شعار مجوز اکران نخواهیم داد.

وی ادامه داد: شهرداری قم تعداد بروشورهای اطلاع رسانی خود برای ایام نوروز را افزایش می‌دهد و تعدادی از این بروشورها در اختیار آستان مقدس حضرت معصومه(س) قرار می‌گیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: سامانه اطلاع رسانی شهرداری با شماره ۱۳۷ در ایام نوروز فعال است، مردم با تماس با این شماره به دنبال کسب اطلاعات موردنیاز خود هستند و دستگاه‌های مختلف اطلاعات خودشان را به این سامانه بدهند.

کلانترزاده سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی بین مردم و شهر دانست و تصریح کرد: یک تیم زبده در این سامانه حضور دارد و کار ارزیابی عملکرد شهرداری هم در سامانه صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری قم آخرین نسخه نقشه این شهر را تهیه کرده است و آماده در اختیار دادن این نقشه به دستگاه‌های مختلف است.