- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

تجهیز ۲۰ ایستگاه نشاط به تجهیزات ورزشی در ایام‌الله دهه مبارک فجر

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از تجهيز ۲۰ ايستگاه نشاط به تجهیزات ورزشی در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: به مناسبت این ایام از ۱۲ تا ۲۲ بهمن برنامه‌های ویژه‌ای در شهر قم تدارک دیده شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در این سازمان جهت ارائه خدمت و غنی سازی برنامه‌های فرهنگی در ایام‌الله دهه فجر، گفت: چهارمین دوره جشنواره پرچم در مدارس همزمان با ایام دهه فجر در استان برگزار خواهد شد.

مقیمی از برگزاری تورهای روایت انقلاب خبر داد و افزود: برگزاری تئاترهای خیابانی، پرده‌خوانی، پخش کلیپ‌های روز، برگزاری نمایشگاه عکس،  اجرای سرودهای انقلاب، محله سلامتی، جنگ‌های خیابانی، جشنواره خوشنویسی نسیم مهر، استیج شادی در مدارس، المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به تجهیز ۲۰ ایستگاه نشاط به تجهیزات ورزشی، گفت: مسابقات متنوع ورزشی شامل رشته‌های فوتسال، گل کوچیک، روبیک و طناب‌کشی هم در سطح شهر به مناسبت این ایام برگزار می‌شود.