- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

تاکید شهرداری قم برتبدیل شهر قم به شهری سبز

شهردار قم در دیدار با رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور از برنامه‌های شهرداری قم برای تبدیل شهر قم به شهری سبز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم : دکتر سقائیان‌نژاد پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز و مقابله با سیلاب عنوان کرد محرومیت‌زدایی در شهر ، موضوعی محوری است و کلیات محرومیت‌های شهری شناسایی و تدابیر لازم و اصولی جهت کاهش و برطرف نمودن آن اندیشیده شده است.

شهردار قم نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه توسعه آسفالت معابر و زیباسازی شهر به همراه محرومیت‌زدایی از اولویت‌های مهم امسال شهرداری قم به شمار می‌رود خاطرنشان کرد: البته محرومیت زدایی به صورت آنی امکان پذیر نیست و شهرداری برنامه‌هایی را در این زمینه به مرور اجرایی خواهد کرد.

وی همچنین از برنامه‌های ویژه شهرداری قم برای ایجاد شهری سبز و افزایش سرانه فضای سبز شهری خبر داد و افزود: ظاهر و نمای شهری مخصوصاً در ورودی‌های شهر مهم هستند و طرحهایی برای بهبود ورودی‌های قم در دست اقدام خواهیم داشت.

دکتر سقائیان‌نژاد با اشاره به این موضوع که خط قرمز ما در زمان بارندگی‌های ابتدای سال، ممانعت از ورود سیلاب به داخل شهر بود افزود:  حفظ آرامش در شهر از مهمترین مسائل در زمان بحران بشمار می‌رود که تمام سعی و کوشش مجموعه مدیریت شهری بر همین موضوع تمرکز داشته است.

شهردار قم در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های مردم، مسئولین و مراجع گفت: رضایت‌مندی مردم، زائرین، علما و مراجع برای من و کلیه همکارانم در مدیریت شهر لذت بخش است.