- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

تاكيد استاندارقم بر تلاش مسئولان براي رفع مشكلات واحدهاي توليدي

استاندار قم در بازديد از نمايشگاه توانمندي هاي صنايع كوچك در تهران، بر تلاش جدي مسئولان براي رفع مشكلات واحدهاي توليدي خصوصا تامين مواد اوليه تاكيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومي استانداري قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در حاشيه اين بازديد با اشاره به موضوع اقتصاد به عنوان بحث محوري در كشور اظهار داشت:‌واحدهاي توليدي در خط مقدم اين جبهه هستند و كمك به رفع مشكلات آنها از وظايف مسئولين در شرايط جاري كشور است.

صادقي احصاء و ارائه ي راه حل براي موانع توليد را در چنين وضعيتي اولويت دار عنوان كرد و افزود: حمايت هاي مسئولين استان مي تواند مشكلات بزرگي را از پيش پاي توليدكنندگان بردارد و موجب افزايش اشتغال در استان شود.

وي با بيان اينكه تامين مواد اوليه ي واحدهاي توليدي از جمله مباحثي است كه از سوي مديران واحدهاي صنعتي استان در اين بازديد مطرح شده است افزود: اين مسئله بايستي از سوي مديران استان با جديت پيگيري شود.

معاون امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار، مدير كل صنعت معدن و تجارت قم و مدير كل شركت شهرك هاي صنعتي استان نيز همزمان با استاندار قم از غرفه هاي واحدهاي صنعتي استان قم در اين نمايشگاه بازديد كردند و به بررسي مشكلات اين واحدها پرداختند.