- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

به کوشش شرکت آب و فاضلاب استان قم کتاب “آب در آینه دانش” منتشر شد

کتاب “آب در آینه دانش” راهی برای دست‌یابی به تجربه‌های مدیریت دانش در صنعت آب و فاضلاب کشور به کوشش شرکت آبفای استان قم به چاپ رسید.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، کتاب “آب در آینه دانش” به کوشش علی جان صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم، عبدالهادی مطهری دبیر کمیته تحقیقات این شرکت و جمعی از نویسندگان و پژوهشگران حوزه آب و فاضلاب منتشر شده است.

از این کتاب به عنوان پژوهش‌نامه شرکت آب و فاضلاب استان قم یاد می‌شود که شامل مجموعه آثار علمی است که از سال‌های ۱۳۸۹ تاکنون به رشته تحریر در آمده و اغلب مقالاتی است که در کنفرانس‌های مختلف مورد پذیریش قرار گرفته است.

این مجموعه آثار در راستای مدیریت دانش، مستندسازی شده و به چهار فصل اصلی تقسیم‌بندی شده است؛ در فصل اول ۶ مقاله عمدتاً علمی – پژوهشی مدیریت دانش، در فصل دوم معرفی کوتاه سه کتاب چاپ شده در این حوزه، در فصل سوم ۱۵ مقاله از حوزه صنعت آب و فاضلاب و در فصل چهارم ۱۴ مقاله حوزه مدیریتی و اجتماعی ارائه شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم که در ابتدای این کتاب آمده است: “آب در آینه دانش” در راستای مدیریت دانش به مستندسازی مجموعه مقالات منتخب و پذیرفته شده در کنفرانس‌ها و نشریات مختلف پرداخته است.

دکتر علی جان صادق پور معتقد است: در صورت توجه ویژه به مدیریت دانش و استفاده گسترده از آن در سازمان‌ها و مراکز علمی به منظور رسیدن به اهداف خویش، شاهد موفقیت و تحولی عظیم در عرصه‌های مختلف جامعه خواهیم بود.

مهندس عبدالهادی مطهری دبیر کمیته تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در پیشگفتار این کتاب خاطرنشان کرده است: مدیریت دانش به سازمان کمک می‌کند تا در مواقع بحرانی چشم‌انداز درستی از داده‌ها و اطلاعات و میزان آسیب‌های سازمانی در اختیار مدیران قرار گیرد.

این کتاب در ۶۷۰ صفحه توسط نشر سلسله به چاپ رسیده و در اختیار کارشناسان صنعت آب و فاضلاب و علاقه مندان به این حوزه قرار گرفته است.