- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

به کمیته امداد قم زمین بدهند، ۲۰۰۰ خانه برای نیازمندان می سازیم

مدیرکل کمیته امداد استان قم خواستار تأمین زمین برای احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی برای ایتام و نیازمندان قمی شد.

به گزارش پایگاه خبریر  رهپویان قم به نقل از  اطلاع رسانی کمیته امداد، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه هم اکنون در استان قم ۳۳۰۰ خانوار از مددجویان این نهاد مستاجر هستند گفت: از دیماه سال گذشته رایزنی با وزارت مسکن و شهر سازی شروع شد و دستور تأمین زمین به صورت خاص برای استان قم توسط وزیر صادر شد.

وی ادامه داد: با جلسات جدّی و متعددی که با استاندار محترم و مسئولان استانی برگزار شد مسئولان مربوطه متعهّد شدند که زمین مورد نیاز ساخت برای مسکن مددجویان کمیته امداد استان قم را تأمین کنند که متأسفانه تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

میرشکار با تأکید بر اینکه اگر زمین مورد نیاز برای احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی توسط مسئولان، در اختیار کمیته امداد گذاشته شود تعهّد داد که این نهاد در مدت زمان دو سال بدون مطالبه وجه از مسئولان این کار را انجام دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه حدود ۲۰۰ میلیون تومان از هزینه تأمین مسکن هر خانوار تحت حمایت از طریق این نهاد تأمین می شود گفت: بحمدلله خیران همیشه این نهاد را در خدمت رسانی بهتر به نیازمندان یاری کرده اند و باز هم در این کار بزرگ مشارکت گسترده خواهند داشت.

وی با قدردانی از اداره کل مسکن و شهرسازی استان که در سال گذشته برای احداث ۲۱ واحد مسکن، زمین در اختیار کمیته امداد قرار داد گفت: از بسیج سازندگی هم که ضمن مشارکت ۳۰ درصدی در اعتبارات، ساخت این خانه ها را هم به عهده گرفته است تشکر می کنم.

میرشکار با بیان اینکه هم اکنون بعد از گذشت حدود ۶ ماه از کلنگ زنی ۲۱ واحد مسکونی ایتام و نیازمندان، این پروژه تقریبا ۷۰ درصد پیشرفت داشته است بار دیگر تصریح کرد: اگر زمین در اختیار کمیته امداد قم گذاشته شود، ۲۰۰۰ خانه برای نیازمندان خواهیم ساخت.