- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

بسیج افتخار امروز و دیروز نظام مقدس جمهوری اسلامی است

 مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در این همایش که به منظور ترویج ایثار اجتماعی برگزار شد افزود: بسیج افتخار امروز و دیروز نظام مقدس جمهوری اسلامی است دیروز بسیج د رعرصه نبرد حق علیه باطل و امروز در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و علمی خوش درخشیده و مایه مباهات است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردارسید جواد هاشمی ضمن تبریک هفته بسیج اضافه کرد: بسیج اجتماعی از اقشار مختلف مردم است برگرفته از متن جامعه و اسوه و الگویی از علم و معرفت و سلوک است و بدور از افراط و تفریط و از شاخصه های آن ولایت مداری و دغدغه مندی نسبت به مسایل جامعه با خلوص در کار و روحیه ایثارگری است .

وی ادامه داد: بسیجی  با فضایل اخلاقی همراه است لذا از پیشرفت و تعالی همراهانش شاد است بدور از هوای نفس در رقابت سالم، هیچگاه اسیر هرس و حسد نمی شود،  لذا بهره مندی از چنین نیروهایی در تمامی عرصه ها موجب تقویت حوزه های مختلف را فراهم می سازد.

وی با تاکید بر اینکه بی تقوایی جامعه را با معضلات مواجه می کند ، خاطر نشان کرد: امروز عرصه جهاد اکبر است هرکس با اصلاح خویش می تواند گامی در مسیر رشد و توسعه جامعه بردارد، با روحیه ایثارگری می توان بر همه مشکلات غلبه کرد و چنین فضایی نیازمند حضور افراد مخلص است و اکنون می توان این روحیه را در بسیجیان شاهد بود.

   سردار هاشمی عنوان کرد: انقلاب اسلامی امید دلهای مسلمانان و آزادی خواهان است، صدور انقلاب امروز فراتر از مرزهای ایران اسلامی درمنطقه و سایر نقاط جهان را شاهد هستیم. و دشمن این را به خوبی می داند و لذا هر لحظه در پی دسیسه علیه نظام و عوامل تقویت کننده این نظام اسلامی است.

 وی با تاکید بر اینکه امروز عرصه ایثار اجتماعی است عنوان کرد: بسیج دیروز در عرصه نظامی مایه امید بود و امروز نیز در همه عرصه ها حتی در دستگاههای اجرایی با همان روحیه اخلاص و ایثار بایست الگو و خود مروج فرهنگ ایثار باشد.

در پادر پایان این مراسم از فرماندهان نمونه بسیجی دستگاههای اجرایی استان تجلیل صورت گرفت